Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas laiha nainen tuijotti kun söin makkaraperunoita

Vierailija
19.05.2017 |

Olen reippaasti ylipainoinen nainen. Miksi tuijotti?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet myös reippaasti luulotautinen.

Vierailija
2/11 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso inhosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet myös reippaasti luulotautinen.

Tuijotti niin selkeästi ettei voinut erehtyä.

Vierailija
4/11 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli nälkä.

Vierailija
5/11 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen. En ole vuosiin edes maistanut makkaraperunoita. Vuosien kuluessa makumaailma on muuttunut niin, että en usko, että voisin edes maistaa ko ruokaa. Se maistuisi vain suolalta ja rasvalta. Minun mielestäni.

Olisin saattanut miettiä, että mitenhän tuon ihmisen makumaailman saisi muuttumaan maukkaampaa ja samalla terveellisempään suuntaan.

Vierailija
6/11 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen normaalipainoinen. En ole vuosiin edes maistanut makkaraperunoita. Vuosien kuluessa makumaailma on muuttunut niin, että en usko, että voisin edes maistaa ko ruokaa. Se maistuisi vain suolalta ja rasvalta. Minun mielestäni.

Olisin saattanut miettiä, että mitenhän tuon ihmisen makumaailman saisi muuttumaan maukkaampaa ja samalla terveellisempään suuntaan.

Ainoa gluteeniton annos oli makkaraperunat. Olisiko pitänyt olla koko ilta syömättä? Sitä ennen söin kello 14 eli taukoa oli 6 tuntia.

Vierailija
7/11 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ollutkaan mikään tavallinen nainen, vaan Tuijotar - tuijotuksen Jumalatar!

Vierailija
8/11 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuijotti koska haluaisi itsekin syödä makkaraperunoita, mutta ei voi, koska ei halua samanlaiseksi läskiksi kuin sinä.

Vierailija
9/11 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se sukua sille naapurin koiralle, joka myös tuijotti pahasti? pelästyitkö? jos pelästyit niin kyllä se oli sen koiran kanssa samaa porukkaa.

Vierailija
10/11 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin se höpöti perheelleen että toivottavasti lapsesta ei tule yhtä läski. Lapsi hoikka 141cm ja 27kg.

Vierailija
11/11 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseli vain, miten joku ihminen pystyy horimaan sen "gluteenittoman" annoksensa sellaista vauhtia, ja kuinka majoneesit, ketsupit , sinapit ja muut lisukkeet roiskuu ympäristöön, naamalle ja röllykkämahalle ja -tisseille kun suursyömäri hotkii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi