Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Aihe vapaa Vauvakuume Raskaus ja synnytys Vauvat ja taaperot Kasvatus Perhe ja arki Lapsettomuus ja adoptio Erota vai ei? Kysy - asiantuntijat vastaavat! Kysy terveydenhoitajalta Kysy seksuaaliterapeutilta Uni ja jaksaminen Nettikiusaaminen Seksi Nimet FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Näin exäni tänään kauppakeskuksessa jonkun Naomi Campbellin näköisen naisen kanssa Näin exäni tänään kauppakeskuksessa jonkun Naomi Campbellin näköisen naisen kanssa Vierailija klo 19:54 | 19.5.2017 Enkä tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa Vastaa Ilmoita asiattomaksi ylös 2 alas 3 Kommentit (6) Vierailija 1/6 | klo 20:00 | 19.5.2017 Minä näin joskus ihastukseni jonkun kuvankauniin, pitkän ja tumman (vaikka valkoihoisen) naisen kanssa. Se oli jotenkin kuin pommi olisi pudonnut päähän. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 4 alas 2 Vierailija 2/6 | klo 20:01 | 19.5.2017 No nakkasiko kännykällä? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 1 alas 0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Käyttäjä5691 Seuraa 3/6 | klo 20:01 | 19.5.2017 Miksi pitäisi nauraa tai itkeä? Surettaako, että mies löysi paremman? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 7 alas 1 Vierailija 4/6 | klo 20:09 | 19.5.2017 Onnea exällesi :) Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 3 alas 0 Vierailija 5/6 | klo 20:11 | 19.5.2017 En ollut minä ainakaan vaikka minua on joskus Naomin näköiseksi sanottu. Vaikka eri värinenkin olen. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Vierailija 6/6 | klo 20:12 | 19.5.2017 Kamppisen Noomi ?!? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Alueen etusivulle Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23. Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Aihe vapaa Vauvakuume Raskaus ja synnytys Vauvat ja taaperot Kasvatus Perhe ja arki Lapsettomuus ja adoptio Erota vai ei? Kysy - asiantuntijat vastaavat! Kysy terveydenhoitajalta Kysy seksuaaliterapeutilta Uni ja jaksaminen Nettikiusaaminen Seksi Nimet
Vierailija 1/6 | klo 20:00 | 19.5.2017 Minä näin joskus ihastukseni jonkun kuvankauniin, pitkän ja tumman (vaikka valkoihoisen) naisen kanssa. Se oli jotenkin kuin pommi olisi pudonnut päähän. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 4 alas 2
Vierailija 2/6 | klo 20:01 | 19.5.2017 No nakkasiko kännykällä? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 1 alas 0
Käyttäjä5691 Seuraa 3/6 | klo 20:01 | 19.5.2017 Miksi pitäisi nauraa tai itkeä? Surettaako, että mies löysi paremman? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 7 alas 1
Vierailija 4/6 | klo 20:09 | 19.5.2017 Onnea exällesi :) Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 3 alas 0
Vierailija 5/6 | klo 20:11 | 19.5.2017 En ollut minä ainakaan vaikka minua on joskus Naomin näköiseksi sanottu. Vaikka eri värinenkin olen. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Vierailija 6/6 | klo 20:12 | 19.5.2017 Kamppisen Noomi ?!? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Minä näin joskus ihastukseni jonkun kuvankauniin, pitkän ja tumman (vaikka valkoihoisen) naisen kanssa. Se oli jotenkin kuin pommi olisi pudonnut päähän.
No nakkasiko kännykällä?
Miksi pitäisi nauraa tai itkeä? Surettaako, että mies löysi paremman?
Onnea exällesi :)
En ollut minä ainakaan vaikka minua on joskus Naomin näköiseksi sanottu. Vaikka eri värinenkin olen.
Kamppisen Noomi ?!?