Kiusallisimmat hääleikit
Olitko itse juhlakalu? Vai koitko myötähäpeää yleisön joukossa? Kertokaa!
Oma kokemus tutun häistä. En joutunut osapuoleksi tähän leikkiin, mutta katselin kauhulla ja myötähäpeän vallassa. Ilmeisesti häissä on tapana parittaa ne kaveripiirin sinkut, jotka eivät tunne toisiaan. Kaaso valitsi yleisöstä miehen ja naisen lavalle, joiden piti kuljettaa välissään palloa jaloista otsalle käsiä tai suuta käyttämättä. Siinä sitten kauhun vallassa katsoin, kuinka naisosapuoli tökki palloa naamallaan ja rintamuksellaan kohti tavoitetta. Koska pallon piti osua molempien otsaan, jossain miehen haarojen paikkeilla vaihtui tuo pallon kuljettaminen naamasta rintamukseen. Todella rivon näköistä. Myönnän nauraneeni, ja samalla kiitin kaikkia jumalia siitä etten itse lavalle joutunut.
Aiheideasta kiitokset tutustumisleikki-ketjulle.
Kommentit (7)
Kaikki "leikit". Voi hyvää päivää, ei kukaan järjissään oleva aikuinen tarvitse tai halua niitä.
On sitä hauskojakin leikkejä. Sellaiset huumoe
ripitoiset leikit parantavat tunnelmaa.
No vähän kaikki. Jos itse menisin joskus naimisiin, en haluaisi nolaavia leikkejä. Hauskaa voi olla muutenkin.
Tällaisten juttujen takia me kirjoitettiin hääkutsuunkin, ettei ohjelmassa ole hääleikkejä.
Kaikki. Miksi hitossa aikuisten ihmisten täytyy leikkiä yhtään mitään?
Banaanitanssi. Osallistujat mies- ja naispuolinen vieras, tanssivat yhteinen banaani suussa, toisella toinen pää banaanista ja toisella toinen.