Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivän toinen naistoimittajan seksistinen uutinen tälle päivälle. Sipilän hallitus on huono, koska siinä ei ole naisia.

Vierailija
19.05.2017 |

"Jäätteenmäen mukaan naiset ovat uskoneet tasa-arvon toteutuvan vähitellen ilman kiintiöitä ja kannustusta.

– Minäkin olen ollut hiljaa, vaikka hiljaa mielessäni olen ollut vuorotellen surullinen, pettynyt tai raivoissani. Nyt en voi enää pitää kaikkea sisälläni, hän kirjoittaa.

– Uskoinko minäkin, että kyllä kaikki muuttuu ”ajan myötä”, kuten sanotaan. Uskoin, että tilanne paranee automaattisesti, kun fiksut koulutetut naiset valtaavat areenan.

Hänen mukaansa aiheesta tulisi keskustella enemmän. Suurin kritiikki kohdistuu Jäätteenmäen omaan puolueeseen Keskustaan.

– Ennen kaikkea olen huolissani keskustelun puutteesta omassa puolueessamme Keskustassa.

Jäätteenmäki kertoo pohtineensa, löytyykö syy tasa-arvon puutteeseen puolueen rakenteista ja naisia poissulkevasta keskustelukulttuurista.

Jäätteenmäen mukaan naiset arkailevat myös itse lähteä politiikkaan.

– Poliitikot saavat osakseen myös uhkailuja ja asiatonta kommentointia. Naiset eivät uskalla lähteä ehdolle, hän sanoo."
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005217598.html
Näin siis Iltasanomien miesten mollaaminen jatkuu. Toinenhan oli "Siementäjä"-mies-uutisointi.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin töissä ylennettiin yksi harvoista miehistä, koska on kiva sitten puuhastella äijjien kesken, vaikka yksi nainen olisi täyttänyt kaikki vaatimukset. Ylennetty ei edes yhtä kielivaatimusta.

Ja sinäkö olit valitsijoiden joukossa? Vaatimukset ovat vain pieni osa kokonaisuutta katsoessa.

Vierailija
22/22 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipilän hallitus on huono koska siinä on Juha Sipilä.

Sipilästä olen samaa mieltä, mutta mitä naiset olisivat hallitukseen mukanaan tuoneet?  ;  )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä