Ötökkä WC:ssä, mika laji?? Kuva löytyy!!
Pidän pari kertaa viikossa ikkunaa auki saunan jälkeen n. tunnin niin olisiko vaan sieltä ulkoa tullut, kun en sisätilan ötököistä tunnistanut yhdeksikään?
Kommentit (59)
eikö tuo ole munsalan kansallishämähäkki?
Vierailija kirjoitti:
eikö tuo ole munsalan kansallishämähäkki?
😂
Mitä väliä onko se VAARATON?? Se on hämähäkki tai ainakin sen näköinen eli hyi helvetti:////
Mietittiin jätkien kanssa saunaillassa että vois olla valeskorpioni...?
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin kanssa ekaks, että on valeskorpioni, mutta googlettelun perusteella oon nyt päätynyt siihen, että kuvassa on edellisellä sivulla ehdotettu Munsalan kansallisskorpioni. Verratkaa kuvia, kyllä eron huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin kanssa ekaks, että on valeskorpioni, mutta googlettelun perusteella oon nyt päätynyt siihen, että kuvassa on edellisellä sivulla ehdotettu Munsalan kansallisskorpioni. Verratkaa kuvia, kyllä eron huomaa.
mut onks toi Munsalan kansallisSKORPIONI vai Munsalan kansallisHÄMÄHÄKKI?
Niitä on vaikea erottaa toisistaan!
Tai hei, olisko se sittenkin perseinen valehämähäkki, josta saa ihan kelvollista jauhenlihankorviketta, jota ei tarvitse pestä ennen valmistamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan! Nyt sekosin itsekin. Ovat niin samannäköisiä. Lukitsen vastauksen d) Munsalan kansallisvalehämäkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan! Nyt sekosin itsekin. Ovat niin samannäköisiä. Lukitsen vastauksen d) Munsalan kansallisvalehämäkki.
mikä oli vaihtoehto c?
Kesän huonot puolet, ötököitä ilmestyy joka nurkasta ja ikkunasta. Hyi kamala.. Näin ötökkäkammoiselle ihan hirveää. Koko ajan tarkistelen taskulampulla jos vähänkään tuntuu kutinaa vartalolla.
Vierailija kirjoitti:
Kesän huonot puolet, ötököitä ilmestyy joka nurkasta ja ikkunasta. Hyi kamala.. Näin ötökkäkammoiselle ihan hirveää. Koko ajan tarkistelen taskulampulla jos vähänkään tuntuu kutinaa vartalolla.
Sulla on lutikoita siellä kotona, jos vartaloa kutittaa.
No mutta, sehän on naapurin penis.
(Päättelin tekstistä, en saanut kuvaa näkyviin ; ) )
Niin on lutikoiden merkki jos kutittaa ja tulee puremajälkiä, hyi! Mutta kuvassa oleva on valeskorpioni.
Mistä johtuu että asunnosta löytyy valeskorpioneja, meiltä vessasta löytyy useasti. Millä niistä pääsee eroon?
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu että asunnosta löytyy valeskorpioneja, meiltä vessasta löytyy useasti. Millä niistä pääsee eroon?
Miks pitäis päästä eroon, antaisin kaverin olla. Tai nappaat johonkin purkkiin ja heität pihalle.
Selvisikö tämä jo?