Narsisti exäni tappoi minut henkisesti
Olen ihan tunteeton ja tyhjä nykyään. Ei toivoakaan että pystyisin suhteeseen enää kenenkään kanssa. Olen sairauslomalla masennuksen takia enkä tiedä pääsenkö enää työelämään takaisin. Valtava katkeruus kun ennen suhdetta olin normaali ja nautin elämästä. Exäni vaan porskuttaa kuten ennenkin, uusi nainen kainalossa tai useampikin.
Kommentit (9)
Jos olet joskus ollut positiivinen ja iloinen, tuo puoli sinusta on vielä olemassa jossain siellä, ja varmasti ajan (ja terapian?) avulla saat vielä yhteyden tuon puolen kanssa taas. Eikä kannata tuntea katkeruutta siitä että eksälläsi menee "hyvin" kun itselläsi ei mene. Jos on todellakin narsisti, tuo hyvältä näyttäminen on luultavasti kulissia vain ja on sisältä vielä paljon paljon sinua tyhjempi.
Katso tämä, tässä juuri puhutaan tuostakin, että "uhri" alkaa tuntea itsensä tyhjäksi. Uskon, että sinulla on mahdollisuus toipua, kun suljet tuon ihmisen elämästäsi, ainakin minulle kävi niin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan tunteeton ja tyhjä nykyään. Ei toivoakaan että pystyisin suhteeseen enää kenenkään kanssa. Olen sairauslomalla masennuksen takia enkä tiedä pääsenkö enää työelämään takaisin. Valtava katkeruus kun ennen suhdetta olin normaali ja nautin elämästä. Exäni vaan porskuttaa kuten ennenkin, uusi nainen kainalossa tai useampikin.
Löydät kyllä vielä itsesi uudestaan. Nuo tapahtumat pitää purkaa mielestä pois ja hahmotaa oikeik. Ei siis siltä kantilta miten narsistisen henkilön kanssa asia eteni, monesti se suhde saattaa olla jo niin vääristynyt ja epäterve. Pyrit käsittelemään ne asiat mitä tapahtui. Mieti asioita mistä olet pllut ennen kiinnostunut, mistä nautit ja hae mielenkiintoa tekemisestä.
Älä, antaudu ja alistu heti ihan suosiolla vaikka se niin olisikin!