Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi ei halua tavata

Vierailija
16.05.2017 |

Siis avomiehen äiti ei halua tavata minua. Ollaan oltu 2 vuotta yhdessä, anoppi ei kai jotenkin hyväksy minua tai ei vain välitä, kuvittelee minun olevan kamala ihminen ja varoittelee välillä miestäni minusta, vaikkei tiedä minusta mitään.. Mieheni ja äitinsä ovat hyvissä väleissä ja tapaavat melko usein. Mies kysynyt muutaman kerran, haluaisiko anoppi tavata minutkin, mutta ei kuulemma. Hänellä sairaus, jonka ennuste melko huono.. Vaikka kunnioitan anopin päätöstä silti tuntuu ikävältä jos en tule koskaan tapaamaan häntä, ts. jos hän ehtii kuolla ennen sitä. Anoppi asuu lisäksi samalla paikkakunnalla mieheni ja minun kanssa, joten välimatkasta ei ole kysymys.. Haluaisin tavata anoppini vaikka hän olisikin omapäinen persoona, jolla epäluuloja minua kohtaan, sillä hän on kuitenkin mieheni äiti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki lapsi niin kyllä se anoppi alkaa haluta nähdä. Tosin itse siinä vaiheessa sanoisin, että en halua nähdä kun en ole aiemminkaan ollut hänen mielestä tutustumisen arvoinen.

Vierailija
2/4 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeesti tiedät anopin asioista ja siitä,mitä muille sinusta puhuu.

Miniät ei ole kenellekään tarpeen, elämä on varsin mukavaa ilman heitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen. Anoppi on aina suhteen tuho. Mitä ihmettä kuvittelet?

Vierailija
4/4 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo lapsia ei olla vielä hankkimassa.. En nyt siis halaja anopin kaveriksi tai mitään mutta minusta olisi silti ihan kohteliastakin tavata, edes kerran. Mutta ei kai auta kuin kunnioittaa anopin päätöstä ja antaa olla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi