Olen rakastunut kesäharjoittelijaan - mitä teen?
Meille on tullut työpaikalle kesäksi kesäharjoittelija:nuori komea n. 25-vuotias mies. Olen hänen esimiehensä, 39-vuotias nainen. Harjoittelija on mielettömän komea, kohtelias ja hyväkäytöksinen. Hänellä on tyttöystävä ja minä olen eronnut 2 kuukautta sitten pitkästä parisuhteesta. Katsellessani häntä päivät pitkät voin rehellisesti sanoa, että himoitsen häntä aivan mielettömästi. Hän on minua kohtaan kohtelias ja todella kiitollinen saamastaan työpaikasta. En haluaisi käyttää asemaani hyväksi, mutta haaveilen päivisin siitä, että raahaan hänet läheiseen siivouskomeroon ja isken kiiinni. Mitä teen?
Kommentit (18)
Miksi juuri ennen juhannusta? Harjoittelu kestää elokuun loppuun ja kupeet ovat tulessa...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri ennen juhannusta? Harjoittelu kestää elokuun loppuun ja kupeet ovat tulessa...
Ap
- Tietysti olisi hienoa, jos löytäsit lääkkeen ihastumiseesi heti. - Mitä nopeammin löydät, niin todennäköisesti parhainta teille kaikille. - Varmaan tuo harjoittelija poika on myös huomannut ihastuksesi, eikä tämä tieto tai tunne välttämättä ole mairitteleva. - - - Useammin saa lukea vanhemmistä miehistä, jotka ihastuvat kesäharjoittelijoihin ja se on usein "vähän" ällöä, etten sanoisi likaista mutta yhtä hyvin vanhempi esimies asemassa oleva voi olla nainen, eikä se tee tilanteesta yhtään "puhaanpaa" tai hyväksyttävämpää.
Minä kokeilisin onneani. Ymmärsin, ettei ap hae pidempää suhdetta, vaan ns. kesäkivaa. Usein nämä vähän nuoremmat miehet ovat kiitollisia vanhemman naisen opetuksista....
Iske kiinni kuin sika limppuun. Elämä on!!!! Minä en tehnyt niin ja se on elämäni kirjan surullisin sivu.
Vierailija kirjoitti:
Minä kokeilisin onneani. Ymmärsin, ettei ap hae pidempää suhdetta, vaan ns. kesäkivaa. Usein nämä vähän nuoremmat miehet ovat kiitollisia vanhemman naisen opetuksista....
Ja vielä useammin niitä oksettaa vanhemman naisen kiinnostus. Tälläkin komistuksella on tyttöystävä. Ilmeisesti nuori nainen. Miksi ihmeessä se nuorimies sekaantuis keski-ikäiseen tanttaan.
Minä oksentaisin, jos olisin tuo mies ja ap tulis mulle ehottelemaan.
Minä taas olen vuorotteluvapaalla olevan sijaisena ja himoitsen noin 40v mieskollegaani. Olen itse 23v.
Kamppailen koko ajan itseni kanssa ja tajuan kyllä typeryyteni. Harjoittelija on ikäisekseen tosi kypsän oloinen ja erittäin kohtelias. Eikä taivaallinen hymy auta yhtään asiaa...Hokee koko ajan, kuinka kiitollinen on työpaikasta ja tajoamastani mahdollisuudesta. Pelkään, etten enää kauaa pysty hillitsemään itseäni....
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kamppailen koko ajan itseni kanssa ja tajuan kyllä typeryyteni. Harjoittelija on ikäisekseen tosi kypsän oloinen ja erittäin kohtelias. Eikä taivaallinen hymy auta yhtään asiaa...Hokee koko ajan, kuinka kiitollinen on työpaikasta ja tajoamastani mahdollisuudesta. Pelkään, etten enää kauaa pysty hillitsemään itseäni....
Ap
Kannattaiskohan sun ottaa vähän lomaa töistä...
Älä nyt hyvä ihminen käytä asemaasi hyväksi! Hirvittää ajatellakin nuorta miestä, joka joutuu luottamaan sinuun.
Kärsitkö mielenterveys ongelmista?
Vierailija kirjoitti:
Kärsitkö mielenterveys ongelmista?
En, enkä kärsi myöskään mielenterveysongelmista. :)
Ap
Mitä tekemistä yhtään millään sanomallasi on rakkauden kanssa?
Minä olen rakastunut meidän kesäharjoittelijaan.Hän on 19v.n ja minulla ikää 58v.Muna seisoo vain jos ajattelen häntä.
Eipä siinä kesäharjoittelijaan mitään ensivaikutelmaa tehty kun Yliopistolla kiersi huhu jo valmiiksi. - Ai sinä olet se, varottelivat sinusta jo etukäteen. Joo pati joo..
Opettelet ennen Juhannusta erottamaan ihastumisen ja rakastumisen toisistaan.