Tapailemani mies ei ole ottanut viikkoon yhteyttä..
Meillä on seuraava tapaaminen sovittu. Mahtaakohan mies edes muistaa koko juttua...
Itse en enää ota yhteyttä, koska olen ollut se aktiivinen osapuoli koko ajan.
Saa nähdä mitä tapahtuu. En ainakaan laske mitään näiden korttien varaan.
Kommentit (21)
Unohda koko juttu, uutta matoa koukkuun:)
Niin kai pitää unohtaa. Tykkäsin vaan miehestä tosi paljon, enkä edes tiedä miksi.
Jos se on sairastunu syöpään tai vatsatautiin. Selitys voi olla ihan mikä vaan. Elämässä voi sattua vaikka mitä ja välttämättä ensimmäisenä mielessä ei ole se yhteydepito, jos on tiukka paikka.
Hehe... Juuh.
Ja voi tulla maailmanloppu jne.
Noh, mut katsotaan tuleeko meidän tapaamisesta mitään. Kai se jäbä jossain vaiheessa pistää viestiä ennen tapaamista, jos hän oikeasti on kiinnostunut tulemaan paikalle.
Jää nähtäväksi.
Häntä ei taida kiinnostaa tarpeeksi? Siltä vaikuttaa.
Itse en enää ottaisi yhteyttä, muuten vaikuttaa epätoivoiselta.
Niin en aikomustakaan ottaa enää yhteyttä...
Mulla sama tilanne, äääh, taistelen joka solulla etten lähettäisi viestiä ensin :(
Mun ei tarvitse taistella. Olen päättänyt etten ota enää yhteyttä ja thats it. Täytän elämäni muilla jutuilla.
Poistakaa kaikki yhteystiedot niin ette enää pysty ottaa yhteyttä eikä kiusausta :)
Minä olin aluksi aina se aktiivinen osapuoli ja en jaksanut pelailla mitään pelejä.
Kannatti olla sillä nyt olemme olleet yhdessä 26 vuotta.
Jos olisin jättänyt kaiken miehen varaan niin tuskin mistään olisi tullut mitään...
No tapaatte tietysti sovitusti, jos ei peruutusta tule. Ehkä hänen kommunikointityylinsä on erilainen kuin sinun, eikä koe tarpeelliseksi koko ajan chättäillä, vaan panostaa tapaamisiin. Siitähän saatte keskustelunaihetta tapaamiseenne, kun vertaatte tapojanne ja odotuksianne. En vielä luovuttaisi, jos vaikutti kunnolliselta. Toinen juttu, jos selvä pelimies.
Vierailija kirjoitti:
Millainen tapaaminen teillä on sovittu?
Eikös ne tapaillessa tuppaa olemaan treffit?
Onpas täällä paljon jännämiehien leskiä.
Tapaaminen sovittu, ja vielä pitäisi erikseen ottaa yhteyttä? Älä ahdistele, vaan hanki omakin elämä!
Ehkä olet tarttunut liian hanakasti tattiin ja mies polkee nyt paniikissa jarrua. Kannattaa antaa tilanteen tasaantua ja edetä rauhassa.
Anteeksi epähienouteni,mutta annoitko hänelle jo pillua?
Mulla kanssa vähän sama tilanne! Ollaan jo noin 2kk tapailtu aina joku kerran viikossa ja mies ei oikein arkena pidä yhteyttä tai vastaa viesteihin, mutta ehdottaa kuitenkin näkemistä. En tiedä jaksanko enää edes nähdä koko tyyppiä, kun vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap varmasti leikkaa miehen hiukset tai ehkäpä täyttääkin veroilmoituksen. Vai mitä sinulla on tapana tehdä kun tapailet miestä?