Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polysuhteesta kertominen

Onnellinen friikki
16.05.2017 |

Löytyykö keneltäkään kokemuksia vanhempien reaktioista polysuhteeseen?

Ollaan puolison kanssa eletty useampi vuosi yhdessä ja nyt keväällä kuvioon on tullut myös uusi kumppanini. Ollaan kaikki nuoria ja (suunnilleen ;)) täysipäisiä aikuisia. Lapsia ei ole, eikä toivottavasti koskaan tulekaan. Lemmikkikissat ei ainakaan vielä osoita merkkejä friikkitraumatisoitumisesta. :)

Onko kukaan kertonut vanhemmilleen omasta (tai puolison) polysuhteesta? Millaisen vastaanoton uutinen sai? Tai onko kenenkään lapsi kertonut polykuvioistaan? Mitä ajatuksia herätti? Tai te, joilla on aikuisia lapsia, millaisessa tilanteessa ja millaisilla sanoilla haluaisitte kuulla lapsenne polysuhteesta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Vierailija
2/5 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on heidän kantansa homoliittoihin? Tai ylipäätään rakkaus käsitteenä?

Noissa puheenaiheissa usein tulee lisäksi polysuhteetkin puheeksi. Jos ei, niin voi silti päätellä jotain heidän mahdollisesta reaktiosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kiinnostaa minuakin aiheena. Kellään kokemusta? Polyamor -"dokumentti" HBO:lla on turhan käsikirjoitettu ja sijoittuu täysin erilaiseen ilmapiiriin mikä Suomessa on.

Vierailija
4/5 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
5/5 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miettinyt samaa.

Toistaiseksi olen vain jättänyt kertomatta toisesta kumppanista, kun oletan reaktion olevan etunenässä kauhistunut ja moralisoiva. Kuitenkin ois kiva, ettei tarvis piilotella asiaa, vaikka lähinnä tää piilottelu on kertomatta jättämistä eikä niinkään valehtelua - ei noi monoheteromatriisissa elävät keski-ikäise osaa yhdistellä langanpäitä, vaikka kuinka antaisi vihjeitä ;-)