Mistä hankitte PIILOLINSSINNE??
15v hankki piilarit ja nyt katsellaan ja tutustutaan olisko nuo kokeilupiilarit joita poika sai pari pkt mukaansa sellaiset jotka jäisivät käyttöönkin. Instrussa kys merkki ja versio maksaa nyt 32e -20% alessa, mutta netistä löytänyt kys tuotetta jopa 22e hinnalla ja siis sama 30kpl pkt kyseessä.
Tilaatteko jostakin nettikaupasta linssinne vai ostatteko liikkeestä, kokemuksia?
Kommentit (11)
En ikinä osta näitä kivijalkakaupasta. Netistä tilaamalla saa isompia eriä ja halvemmalla. googleta esim halvat piilarit niin sieltä aukeaa suoraan vertailusivustoja ja saa heidän kamppishinnat. Mister spex on yleensä ollut omien piilareiden halvin paikka ostaa (dailies total)
Ostan Lenstoresta, taitaa nykyisin olla nimellä Mister spex :)
Lensway täälläkin. Olen myös ostanut parhaimmat silmälasini sokkona sieltä, kokeilematta tai mitään.
Netistä, kunhan optikko on selvittänyt ensin vahvuudet ja opastanut käytössä.
Kivijalassa en viitsi enää käydä, koska ukko on niin luotaantyöntävä viisastelija, että melkein oksennus tulee, jos hällä on joskus ollut pakosta asioitava.
Kyseessä Silmä-Asema.
Vierailija kirjoitti:
Varillisetpiilarit.fi
Vai oliko .ee
Tallinnasta tulevat, joskus saanut alesta jopa alle 10€ kolmen kuukauden parin!
Lensway on ollut luotettava toimittaja jo lähes kymmenen vuoden ajan, ei ole ikinä ollut ongelmia tilauksessa. Toimittaakin nopeaan.
Netissä säästää pitkän pennin. Esim. linssit.net/hintavertailu on hyvä sivusto.
Lenson, lensway, lenstore.. monista on tullut tilattua ja aina sieltä, mistä halvimmalla saa. Hintavertailun teen aina ennen tilausta ja tilaan vähintään puoleksi vuodeksi kerralla. Yleensä saa paljousalennusta.
Olen tilannut ihan uusia merkkejäkin ilman optikon "reseptiä", kunhan valitsen vain optikon suositteleman kaarevuuden ja halkaisijan, niin hyvin on sopinut.
Lensawaysta viimeksi ostin. Kertakäyttöpiilareita olen kaäyttänyt