Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako itkuun purskahtamisesta erivapauksia aikuisten maailmassa?

Vierailija
16.05.2017 |

Jos on vaikka työpaikan palaverissa, kokouksessa, väittelytilaisuudessa tai neuvottelussa ja purskahtaa kesken kaiken itkuun, niin saako lähteä kotiin tai pidetäänkö tauko vai jatkuuko tilanne saman suunnitelman ja aikataulun mukaan ja oletetaanko itkevän jäävän paikalle ja hoitavan hommansa? Miten tää menee aikuisten maailmassa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen työkaveri manipuloi muita aina itkuun purskahtamalla. Jos joku ei ollut samaa mieltä kanssaan tai ei muuten saanut tahtoaan läpi niin itku oli taattu. Sitten kaikki voivotteli ja lohdutteli ja myöntyi ettei se raasu vaan pahoita mieltään. Luoja että vihasin sitä akkaa....

Vierailija
2/6 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan töissä saa. Ihmiset odottelee hetken, että se itkijä saa itsensä kasaan, joku saattaa hakea paperia ja sit jatketaan.. Melko stressaava työpaikka on kyseessä ja ei ole kovin harvinaista.

Miehet saattavat joskus päivitellä naisten itkemistä myöhemmin, mutta ei siihen kukaan kauheasti kiinnitä huomiota. Kerran yksi työkaveri lähetti mulle sähköpostin huoneestaan että ei saa itkuaan loppumaan ja kävin saattamassa sen työterveyteen. Sitten se oli 2 kk saikulla ja vaihtoi alaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippunee paikasta ja tilanteesta. Ainakaan ei voi luottaa siihen, että jotain "erivapauksia" saisi.

Purskahdin kerran itkuun virallisessa tilanteessa, ja silloin ainakin kaikki jatkui keskeytyksettä normaalin kaavan mukaan.

Pidän sanomattakin selvänä, että itkuun purskahtaminen on tässä laskelmoimatonta. Teeskentely on luku erikseen.

Vierailija
4/6 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noup. :D

Vierailija
5/6 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Yleensä vaan ollaan niinkuin ei oltaiskaan ja odotellaan että itkijä saa kasattua itsensä. Yllättävän yleistä kyllä, joka työpaikassa ollut aina joku itkuun purskahtelija ja olen itsekin joskus itkenyt töissä. Myös miehen olen nähnyt itkevän töissä.

Vierailija
6/6 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyllä outoa jos sais kotiin lähteä! "Joo, ei näitä töitä tarvitsekaan tehdä kun tunteet on pinnassa."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi