Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siemenet pimpalle

Jenna35v
16.05.2017 |

Törmäsin tänään tällaiseen ilmoitukseen. Vaikuttaako tämä kenenkään muun naisen mielestä kiihottavalta. Olen miettinyt vastaavani siihen, mutta epäröin vielä, koska olen naimisissa. Ajatuksena tuo on niin saamarin kiihottavaa, että joku laskee isot lastit päällesi.

https://www.seksitreffit.fi/treffit/detail.php?siteid=971093&Paikkakunt… (Vantaa)

Jenna35

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa todella kiihottavalta

Vierailija
2/6 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa ilmoitusta kannattaa aina mainostaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuota voisi kokeilla.

Vierailija
4/6 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan kuitenkin sen lastin kokonaan sisääni. Saa se sieltä sitten valua ympäriinsä, mutta sisälle se pitää ruiske antaa ja mahdollisimman syvälle.

Jos ulkopuolelle ruikitaan, niin keskenhän se toimitus silloin jää. Minä raivostun jos tuossa herkässä vaiheessä mies vetää kalunsa minusta ulos. Ei kyllä sillä kalulla ole toiste asiaa minun pimppaani.

N24

Vierailija
5/6 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se lasti lasketaan sinne, minne vastaanottaja sen haluaa.

Yhtenä mieluisimmista muistoista on ollut 35v nainen, jolla oli tapana houkutella nuoria poikia, mutta hän tarjosikin muhkeaa rintavakoaan. Siihen rintojen yläosaan ja kaulalle minäkin jokuset lastit laskin ja vieläkin tekisi mieli laskea.

M65

Vierailija
6/6 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emt mut mä taas haluaisin ottaa Jenna35:en rajusti takaapäin ja läiskiä perseposket punaisiksi ja sitten tulla oikein runsain määrin jo kovaa huohottaen syvälle ihanaan pilluusi. Tuskin sun miehes noin päättäväisesti sua koskaan ottaa. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi