Miten parisuhde etenee?
Olen nuori nainen joka ei ole koskaan seurustellut. Ja minulla on kysymyksiä.
Miten suhde alkaa ja etenee? Olen pitänyt yhdestä miehestä todella pitkään ja ajattelin viimein kertoa hänelle tunteistani, kun hän itsekin on väläytellyt minulle vihreää valoa jo useamman kerran.
Eli siis, mitä sitten, jos paljastuu että tunteet ovatkin molemminpuolisia? Miten jatkaa siitä eteenpäin luontevasti? Miten suhteessa kannattaa edetä eteenpäin?
Missä vaiheessa on tavanomaista tehdä suhteesta julkinen kaikille? Missä vaiheessa seksi tavanomaisesti tulee kuvioihin? Miten kauan nk. "alkuhuuma" on kestävinään?
Ymmärrän, että monet näistä asioista ovat varmasti yksilöllisiä, joten suoraa oikeaa vastausta ei ole, mutta jos teillä on omia mielipiteitänne ja/tai kokemuksianne jaettavissa, luen niitä ilomielin.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Parasta on kun antaa kaiken mennä ns. omalla painollaan. Suhde etenee ihan itsekseen, se syvenee tai viilenee. Ei suhdetta tai tapailua tarvitse kai normaalisti salailla ollenkaan..? Petipuuhiin sitten kun se tuntuu hyvältä ja oikealta. Tiedät sen kyllä itse milloin on sen aika. Muista että ennen varsinaista suhdetta on yleensä ns. tapailuvaihe, eli ei vielä virallisesti seurustella tai olla suhteessa vaan tutustutaan toisiin ja katsotaan eteneekö suhde syvemmälle tasolle. Joskus tunteet viilenevät. Silloin varsinaista seurustelua ei edes tule. Rohkeasti vain kokeilemaan ja tapailemaan!
Eli tapailuvaihe alkaa sen tunteidenjulistuksen jälkeen? Miten se tavanomaisesti kulkee? Käydään tekemässä yhdessä asioita? Kuinka fyysinen suhde on tässä "tapailuvaiheessa"?
Olen toivoton. xD
Parasta on kun antaa kaiken mennä ns. omalla painollaan. Suhde etenee ihan itsekseen, se syvenee tai viilenee. Ei suhdetta tai tapailua tarvitse kai normaalisti salailla ollenkaan..? Petipuuhiin sitten kun se tuntuu hyvältä ja oikealta. Tiedät sen kyllä itse milloin on sen aika. Muista että ennen varsinaista suhdetta on yleensä ns. tapailuvaihe, eli ei vielä virallisesti seurustella tai olla suhteessa vaan tutustutaan toisiin ja katsotaan eteneekö suhde syvemmälle tasolle. Joskus tunteet viilenevät. Silloin varsinaista seurustelua ei edes tule. Rohkeasti vain kokeilemaan ja tapailemaan!