Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni alistaminen ja nöyryyttäminen

Alistaja
16.05.2017 |

Kertokaa vinkkejä kuinka voisin alistaa ja nöyryyttää miestäni seksuaalisesti?
Tällä hetkellä hänellä on siveysvyö eli muna lukossa ja avain minulla. Päätän siis milloin hän pääsee laukeamaan yms. ;)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelet toisen miehen kanssa miehesi edessä ja laitat nielemään rakastajasi liemet tämän tullessa.

Vierailija
2/15 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistaja kirjoitti:

Kertokaa vinkkejä kuinka voisin alistaa ja nöyryyttää miestäni seksuaalisesti?

Tällä hetkellä hänellä on siveysvyö eli muna lukossa ja avain minulla. Päätän siis milloin hän pääsee laukeamaan yms. ;)

Kai mies on vapaaehtoisesti Tässä mukana ja nauttii Tästä myös? Kysy mikä häntä kiihottuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole yksi viikko tai kuukausi täysin väliinpitätön. Avaa ensin vyö ja laita se pois laita johonkin paikkaan jonka mies tietää. Älä välitä vaikka mies tyydyttä itseään. Jos mies pyytää seksiä sano vain mikäs siinä ja suostut illalla ennen nukkumaamenoa  jos muistaa pyytää mutta olet välinpitääntön. Lahnana alla jos mies pyytää muutta niin anna sen puhua muttet välitä hänen puheistaa. Seksin jälkeen käännät kylkeä ja nukut tai puhut muista asioista niitä näitä. Pukeudut juuri kuten itse haluat. Et mielytä miestäsi miteenkään. Jos tarvitset apua kotiaskareissa pyydät muita autaa. Pidät miehesi  täysin paitsiossa. Kaikki puhe miehesi kanssa on niitä näitä. Älä huomio häntä miteenkään seksuaalisesti etkä muuteenkaan.

Sen jälkeen pidät kurinpalautuksen. Et silti laita miehellisi siveys vyötä kun hän on kotona. Vaan vahdit häntä kokoajan motkotat ja komentelet. Jos miehesi lähtee ulos kodistasi yksin tai hän ei ole valvonnassasi laitat hänelle vyön. Jos lähdet kahdestaan ulos niin ilman vyötä mutta vahdit häntä kokoajan. Suunnitelet ulos lähtösi hänen kanssaan niin että voit laitta hänelle vyön päälle  (autossanne tai invavessassa tai jokin muu paikka) jos hänellä on tarvetta vessaan kodin ulkopuolella tai käsket pidätää kotiin asti (mutta vältä tätä se on äärimmäinen keino).  Olet ankara epäreilu ja muutenkin ilkeä. Et harrasta seksiä hänen kanssa jos ei sinua haluta. Seksin jälkeen ja sen aikana haukut häntä huonoksi rakastajaksi. Rakastelet häntä täysin omien halujesi mukaan. Lopetat tai jatkat silloinkun itse päätät. Haukut häntä huonoksi rakstelijaksi vaikka saisit tyydytyksen.

Vierailija
4/15 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kiusaa häntä *jatkuvasti*, koskettele, kiusaa puheilla. Anna hänen olla jatkuvasti tietoinen siitä, mitä hän ei saa (tai siis saa silloin, kun Sinä niin tahdot). Laita hänet kiinni sänkyyn, ota lukko pois munista ja runkkaa tai anna suuhoitoa, mutta älä todellakaan loppuun saakka... lopeta aina kun hän melkein saa. Laita hänet lupaamaan kaikki mahdollinen, jotta saisi tulla. Tämä kaikki on vielä parempaa, jos hän samalla "joutuu" nuolemaan sinua ja haistamaan ja tuntemaan pillusi naamallansa. Lopuksi sanot sitten vaan, jatketaan tästä huomenna, jätät miehen rauhoittumaan ja kun kalu on taas löysänä laitat takaisin lukkoon. Tätä kun muutamana päivänä toistat niin taatusti on nöyrä mies sinulla käsissäsi.

Itselläni jotain kokemuksia näistä leikeistä on. Se halun määrä, jota tuollainen kiusaaminen miehelle saa aikaan on jotain mieletöntä. Tulee tarve tehdä kaikki mahdollinen, että nainen antaisi armoa ja saisi laueta. Oppii äkkiä nöyräksi palvelijaksi.

Vierailija
5/15 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SitäSEeiHALUA kirjoitti:

Ole yksi viikko tai kuukausi täysin väliinpitätön. Avaa ensin vyö ja laita se pois laita johonkin paikkaan jonka mies tietää. Älä välitä vaikka mies tyydyttä itseään. Jos mies pyytää seksiä sano vain mikäs siinä ja suostut illalla ennen nukkumaamenoa  jos muistaa pyytää mutta olet välinpitääntön. Lahnana alla jos mies pyytää muutta niin anna sen puhua muttet välitä hänen puheistaa. Seksin jälkeen käännät kylkeä ja nukut tai puhut muista asioista niitä näitä. Pukeudut juuri kuten itse haluat. Et mielytä miestäsi miteenkään. Jos tarvitset apua kotiaskareissa pyydät muita autaa. Pidät miehesi  täysin paitsiossa. Kaikki puhe miehesi kanssa on niitä näitä. Älä huomio häntä miteenkään seksuaalisesti etkä muuteenkaan.

Sen jälkeen pidät kurinpalautuksen. Et silti laita miehellisi siveys vyötä kun hän on kotona. Vaan vahdit häntä kokoajan motkotat ja komentelet. Jos miehesi lähtee ulos kodistasi yksin tai hän ei ole valvonnassasi laitat hänelle vyön. Jos lähdet kahdestaan ulos niin ilman vyötä mutta vahdit häntä kokoajan. Suunnitelet ulos lähtösi hänen kanssaan niin että voit laitta hänelle vyön päälle  (autossanne tai invavessassa tai jokin muu paikka) jos hänellä on tarvetta vessaan kodin ulkopuolella tai käsket pidätää kotiin asti (mutta vältä tätä se on äärimmäinen keino).  Olet ankara epäreilu ja muutenkin ilkeä. Et harrasta seksiä hänen kanssa jos ei sinua haluta. Seksin jälkeen ja sen aikana haukut häntä huonoksi rakastajaksi. Rakastelet häntä täysin omien halujesi mukaan. Lopetat tai jatkat silloinkun itse päätät. Haukut häntä huonoksi rakstelijaksi vaikka saisit tyydytyksen.

Tämä ei ole enää seksuaalista dominointia vaan henkistä väkivaltaa. Ei varsinkaan oman rakkaansa dominoiminen ole sitä että haluaa kumppanin tuntea itsensä huonoksi koko ajan. Vaikka olen itse dominoiva mies niin kyllä aina välillä kehun esim että kumppanilla on "täydellinen suu suihinottoon" vaikka ankara olenkin.

Vierailija
6/15 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä miehesi lukittuna vaikkapa viikon ajan. Pyydä häntä tyydyttämään itsesi suullisesti joka päivä. Istu kasvoille, nuoleta myös peppu. Lopeta seksi aina sanomalla "No onneksi edes toinen meistä tuli." Jos miehesi on ollut kiltisti viikon ajan, komenna hänet makaamaan selälleen, avaa vyö ja ratsasta. Luultavasti mies tulee nopeasti. Nuhtele mies turhasta hopusta ja siirry kasvojen päälle istumaan, pyydä häntä putsaamaan omat sotkunsa. Tämän jälkeen laita vyö jälleen päälle ja sano, että seuraava kerta tulee taas viikon päästä, jos mies suoriutuu tehtävistään tyydyttävästi.

Vierailija
7/15 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaikeaa voi olla KYSYÄ ja keskustella miehen kanssa tästä? Itse en koskaan antaisi naisen dominoiva minua, ellei hän itse kykene kysymään missä raja menee ja mikä on OK ja mistä molemmat pitävät.

Vierailija
8/15 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä miehesi lukittuna vaikkapa viikon ajan. Pyydä häntä tyydyttämään itsesi suullisesti joka päivä. Istu kasvoille, nuoleta myös peppu. Lopeta seksi aina sanomalla "No onneksi edes toinen meistä tuli." Jos miehesi on ollut kiltisti viikon ajan, komenna hänet makaamaan selälleen, avaa vyö ja ratsasta. Luultavasti mies tulee nopeasti. Nuhtele mies turhasta hopusta ja siirry kasvojen päälle istumaan, pyydä häntä putsaamaan omat sotkunsa. Tämän jälkeen laita vyö jälleen päälle ja sano, että seuraava kerta tulee taas viikon päästä, jos mies suoriutuu tehtävistään tyydyttävästi.

Tämä on hyvä vinkki. Varmaan oman miehensä tuntee niin tietää milloin mies on jo todella puutteessa. Hyvinkin voi riittää että pari päivää on kiusoitellut ja pitänyt seksuaalista virikettä yllä, niin toinen on jo liki laukeamassa housuihinsa.

Vinkki2 Jos mies on ollut tottelevainen ja huomaavainen niin voi lupailla että olisi tarjolla jotain parempaa. Tässä vaiheessa on mainio hetki vetää ässä hihasta ja tehdä seuraavaa. Hankit apteekista (etukäteen) emla nimistä tuotetta ja sivelet miehen esinahan alle, anna olla esim. 15-30min. SItten sivelet sitä lisää kullinpäähän ja kortsu päälle ja hommiin. Jos miehellä seisoo niin saat nauttia siitä pitkään, luultavasti hän ei pysty laukeamaan. Emla on puuduttavaa voidetta.

Vinkki3 etsit netistä tietoa mikä on ruined orgasm. Sido mies sänkyyn ja kiusaa kunnolla ...

Vierailija
9/15 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuse sen naamalle ja vedä sitä perseeseen.

Vierailija
10/15 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kytke hihnaan ja opeta sisäsiistiksi. Siinä kun kontillaan ponnistaa suoltaan tyhjäksi edessäsi, tietää kyllä alistuneensa.

Vierailija
11/15 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehesi on lukittuna siveyshäkkiin niin hänellä ei siis seiso. Koska ei seiso niin silloin ei ole mitään syytä käyttää miesten alkkareita. Käske miestä pukea seksikkäät pikkuhousut ja rintaliivit. Kenties voitte käyttää samanlaisia ja jos hyvin käy niin sinun asut sopii miehelle. Silloin sinun asut suoraan päältäsi miehelle. Myös kynsien lakkaus on kiva ja tuo nöyryyttä. 

Vierailija
12/15 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia eli vaikea suositella mitään. Eikä neuvon kysyminenkään välttämättä toimi. Ainakin minun palvelijani sanoi jo ihan alkuaikoina, että homma lässähtää heti jos kuningatar alkaa palvelijalta kysellä neuvoja. Teet kuten itse haluat, etkä yritä miellyttää palvelijaa. Siitähän siinä on perimmältään juuri kyse. Minun palvelija pitää nykyään sellaisia tiukaksi kiristettyä pikkuhousujen näköistä vaatetta, jolla vehje pysyy ihon alla ja kutsun sitä aina pikku klitorikseksi. Sitten jos palvelija esimerkiksi minua nuollessaan kiihottuu niin, että klitoris meinaa pullistua esiin, seuraa aina piiskarangaistus. Aika hyvin on alkanut klitoris jo pysyä paikoillaan, mutta pikkarit kostuu melko herkästi :-)

Vierailija
13/15 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kynsien lakkaus ja meikkaus on hyvä 

Vierailija
14/15 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 ja 6 yllä olivat hyviä ohjeita. Meillä tehdään paljon juuri noita juttuja ja paljon muuta. Tässä muutama kevyempi, jotka ovat myös toimineet.

- Miehen ollessa lukittuna, pue ylle lyhyt hame tai mekko ja jätä pikkarit pois. Kun hän ei aavista, kerro ettei sinulla ole niitä, istu tuoliin tai sohvalle ja anna hänen katsella kun tyydytät itsesi. Mutta älä anna koskea.

- Laita mies lukkoon ja menkää ulos. Laita mies kantamaan käsilaukkuasi ja pidä avain kaulassa näkyvästi. Lakatut kynnet hänellä sopivat tähän hyvin.

- Piiskaa mies koivuvitsalla, jonka hän on itse joutunut hakemaan metsästä. Kun kuritat häntä sillä, laita hänen suuhunsa käytetyt pikkarisi.

Vähän hevimpään suuntaan mm. näin:

- Aiheuta miehelle ns. ruined orgasm ja käytä sitten hänen omia nesteitään lukkarina kun nait häntä sen jälkeen straponilla peppuun.

- Vie mies kaulapannassa kylppäriin ja käske hänen ottaa pissat kasvoilleen ja suuhun. Okei, tämä ei ole ihan kaikille, mutta meillä siitä on tullut hiljalleen yksi bdsm-leikkien kohokohdista, kun kerran aikoinaan uskallettiin yksissä tuumin kokeilla😉

Pitäkää hauskaa ja laittakaa lisää ideoita. Niitä on aina kiva kuulla ja ottaa käyttöön.

Submies 47

Vierailija
15/15 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulapanta talutusnuoraan, käsiraudat selän taakse, piiskaat pyllyn tasaisen punaiseksi, pakotat nuolemaan vessanpyttyä samalla kuin nait sitä sträppärillä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi