huomenia
syntyi 23.3 pikku -iida normaalisti viikolla 33,5 ,25 viikolla menehtyneen enkeli -siskon kanssa ,kaikki hyvin tytöllä painoa 1910 ja pituutta 43 ,harjottelee teholla syömistä ,kotiin pariin viikkoon
Kommentit (6)
Todella paljon onnea koko perheelle, varsinkin urhealle äidille!
Ja jaksamista tilanteessasi. Meidän kaksoset syntyi viikoilla 33+1, painoa 1845 ja 1885 ja pituutta 42 ja 43 cm. Olivat kuukauden keskolassa. Yritä hoitaa itseäsikin mahdollisuuksien mukaan.. :)
Paljon onnea tyttövauvan johdosta. Onneksi loppuraskaus sujui hyvin ja pääsit ihan hyville viikoille " Iidan" kanssa :)
Kiva, että pääsit hyville viikoille Iidan kanssa.
Nauttikaa nyt kaikin siemauksin pikku Iidasta ja toivottavasti hän tuo teille kaksinkertaisen ilon.
Ihanaa, että sait noinkin paljon viikkoja kasaan. Jaksamista pienokaiselle ja voimia teille keskola-aikaan. Osanottoni toisen pienokaisen menettämisen johdosta. Varmasti hän kulkee sydämissänne mukana aina.
Olen usein miettinyt, miten sinulle ja vauvoillesi kävi, kun luin aikaisemmin viestejäsi. Kirjoituksesi kosketti minua hyvin paljon, itse olen vain kokenut pelon toisen menettämisestä, mutta selvisi kuitenkin loppuun viikolle 33+0 veljeään puolta pienempänä.
Olette mielessäni!
Oikein paljon onnea! Ihanaa, että toinen tyttö voi hyvin.
Nautinnollista vauva-aikaa!