Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsuuden traumat ja perhe-elämä

Nuhnu
16.05.2017 |

Olen ollut puolisoni kanssa saman katon alla jo pitkään. Pari viikkoa sitten alkoivat ongelmat . Toinen lähtee karkuun kun tulee tilanne jolloin riidellään. Nyt selvisi syy masennus ja lapsuuden traumat. Olen toiminut puolisoni tukena ja turvana välillä tuntuu psykiatrina olona. Yhdessä itketään ja saamme itkeä annamme toisellemme luvan olla heikkoja. Olemmehan vain ihmisiä. Suhteemme laatu on parantunut ja toinen tietää että koko ajan on tuki. Lisäksi hän on muuttunut positiivisella tavalla. Hän on ottanut kantaakseen ja piilottanut lapsuudensa jonnekin mihin ei kovin helpolla pääse. Yhtä kaikki ei aina tarvitse tuomita vaan olla tukena ja turvana sanoa puolisolle että saat olla vihainen ,itkeä ja purkaa pahaa oloa pois. Minä olen tässä vierellä vaikka sinun on paha olla <3

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeejee. Tuollaisilla ihmisillä on vaan tapana lyödä takaisin tiukassa paikassa jollain, mitä toinen on kertonut.

Ihmisen pitää osata riidellä ilman että aina siihen vedetään joku trauma." Nyt sä sanot ja teet noin koska tuo juttu" -- aivan vitun rasittavaa. Ei kannata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi