Olispa siistii, jos olisi siistii
Miksi nää maanantait ovat aina niin kamalia? Väsymys ja vetämättömyys vaivaa pahemmin, mitä vanhemmaksi tulee.
Mulla on nyt vapaata ja olisi aikaa siivota. Tiedän, kun tulevana viikonloppuna tuun töistä, niin ketuttaa hitokseen tää sotku. Palstalla on tämäkin päivä mennyt. Piipahdin kaupassa ja tein ruokia valmiiksi tässä sivussa... mutta muuten tää kämppä. Pyykkiäkin! :( Lisäksi miehen äitienpäiväkokkailut ovat herkullisia, mutta sottasia. Keittiö tarvis kunnon kuurausta ja mä vaan tänään siirtelin tavaroita paikasta toiseen, tiskailin vähän ja rätillä lääpin.
Mies siivoaa kyllä, muttei mun standardien mukaan. Joten mä tietenkin siivoan, kun tahdon siistimpää. Enkä napisi ja uhriudu. Ehkä tää on nyt sitä... ;D
AAAAHHHRRRHGGGG!
Älkää ottako tätä liian tosissaan, kunhan puran laiskuuttani, saamattomuuttani.. Kiitos!
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
laita kone vittuun ja ala tekemää
Yrittänyt moneen kertaan ja sitten huomaan istuvani keittiössä puhelimella palstalla.
hanki apua, oot nettiriippuvainen. niinku tosi moni muukin suomalainen. "hanki apua", on ehkä vähän vahva sana. mut tee jotakin itelles. laita tietsikka ja kännykkä johonkin ihan semmoseen paikkaan jonne ei aurinko paista ja sit tee jotain johon ei liity elektroniikka.
Jooh, sellaista se on. Itse olen todennut, että ympäristön vilkuilu tuskastuneena ja asiasta stressaaminen ei auta mitään. Jos en jaksa siivota, teen sitten jotakin muuta. Siivoan sitten kun jaksan ja se siitä. Kyllä se virtapiikki aina toisinaan osuu ja saa jotain aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
laita kone vittuun ja ala tekemää
Yrittänyt moneen kertaan ja sitten huomaan istuvani keittiössä puhelimella palstalla.
hanki apua, oot nettiriippuvainen. niinku tosi moni muukin suomalainen. "hanki apua", on ehkä vähän vahva sana. mut tee jotakin itelles. laita tietsikka ja kännykkä johonkin ihan semmoseen paikkaan jonne ei aurinko paista ja sit tee jotain johon ei liity elektroniikka.
Palstariippuvainen varmaan olenkin, kun pyrin siirtämään epätoivottuja juttuja tämän avulla. Ei nyt huvita jemmailla mitään, kohta alkaa Emmerdalekin. Äh ja sitten alkaa harrastusrumba - ei kiinnosta sekään.
Vierailija kirjoitti:
Jooh, sellaista se on. Itse olen todennut, että ympäristön vilkuilu tuskastuneena ja asiasta stressaaminen ei auta mitään. Jos en jaksa siivota, teen sitten jotakin muuta. Siivoan sitten kun jaksan ja se siitä. Kyllä se virtapiikki aina toisinaan osuu ja saa jotain aikaiseksi.
juuri näinhän se on. Mulla liian usein tää virrattomuus kasaantuu maanantaille, vaikka olisin vaan löhönnyt koko viikonlopun. Hmm.. vai johtuuko se nimenomaan siitä?
Eihän tuo vilkuilu auta kuin ärsytykseen. Jospa huominen toisi tullessaan virtaa.