Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen sanoo ettei ole oikeistolainen eikä vasemmistolainen?

Vierailija
15.05.2017 |

Miten joku voi olla noin pihalla poliitikasta?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ei yksinkertaisesti kiinnosta puolueiden keskinäinen kikkelinmittailu.

Vierailija
2/23 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A) Nahjus jolla ei ole mielipiteitä

B) Typerys joka ei ymmärrä mitään politiikasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepulainen?

(tämä oli vitsi.)

Vierailija
4/23 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastustan noin puolta siitä mitä oikeisto kannattaa ja sama vasemmiston kanssa. Miten tämä tarkoittaa, että olen pihalla politiikasta?

Vierailija
5/23 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihalla politiikasta? No helpompi se on mennä oikeiston tai vasemmiston mukana kuin muodostaa mielipiteensä itse perustuen faktoihin.

Vierailija
6/23 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vastustan noin puolta siitä mitä oikeisto kannattaa ja sama vasemmiston kanssa. Miten tämä tarkoittaa, että olen pihalla politiikasta?

Tämä. Voisipa valita PS:n (Jussin) maahanmuuttopolitiikan, kokoomuksen talouspolitiikan jne.

Vierailija
7/23 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Tosin kallistun enempi oikealle, mutta sanon noin välttääkseni "suvaitsevaisten" kavereideni aggressiiviset reaktiot joita rehellisyydestä seuraisi (nähnyt muiden kohdalla tämän, joten olen mielummin hiljaa tai heitän jotain ympäripyöreää paskaa kuten "en ole oikein mikään hehe jees").

Huom. kirjoitit nimenomaan, millainen ihminen SANOO olevansa, eli ei se välttämättä totuus ole..

Mitä siis haluat tietää minusta henkilönä?

Vierailija
8/23 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Voisipa valita PS:n (Jussin) maahanmuuttopolitiikan, kokoomuksen talouspolitiikan jne.

Niin ettei kelpaa että persunatsit ja kokoomuksen uusliberalistit on hallituksessa?

Vierailija
9/23 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ettei kelpaa että persunatsit ja kokoomuksen uusliberalistit on hallituksessa?

Ei. Et tainnut ihan ymmärtää

Vierailija
10/23 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle on olemassa vain oikea ja vasen eikä mitään siinä välissä? Miten itse voit olla noin pihalla politiikasta?

Vierailija
11/23 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen henkilö, joka ei kannata voimakkaasti oikeisto- tai vasemmistopolitiikkaa. Usein mainitsee kuitenkin kummalle puolelle on enemmän kallellaan ja kertoo sijainnista konservatiivisuus-liberaalisuus -akselilla.

Vierailija
12/23 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen henkilö, joka ei kannata voimakkaasti oikeisto- tai vasemmistopolitiikkaa. Usein mainitsee kuitenkin kummalle puolelle on enemmän kallellaan ja kertoo sijainnista konservatiivisuus-liberaalisuus -akselilla.

Joillekin on käsittämätön ajatus, että stereoiden volyyminapissa voi olla muitakin asentoja kuin 0 ja max.

Vierailija
13/23 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kannattaa joissain asioissa Kansallista Kokoomusta, joissain asioissa Vasemmistoliittoa. On siis kansallissosialisti.

Vierailija
14/23 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A) Nahjus jolla ei ole mielipiteitä

B) Typerys joka ei ymmärrä mitään politiikasta

C) Sellainen joka ei kannata mitään puolueita, jokainenhan sen tietää, että on epäreilua olla puolueellinen.

Koko politiikka on ihan pihalla, se on ihan hyvä syy ihmisille pysytellä pihalla koko politiikasta. Politiikka ja politikot ovat osa ongelmaa, eivät osa ratkaisua!

Vierailija
15/23 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole oikeistolainen, enkä vasemmistolainen. Koska kannatan asioita molemmista. 

AP:n on hyvä tietää, että kumpikin aatesuunta johtaa ihmisten sortamiseen ja sotaan. Vain tasapaino oikean ja vasemman välillä on sellainen ihmisarvoinen välitila, jossa on hyvä elää. 

Vierailija
16/23 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikan pitäisi määritelmän mukaan olla keino yhteisten asioiden ajamiseksi. Puoluepolitiikka on vain turhan usein sitä, että yhteiset asiat ovat tekosyitä politiikan tekemiselle. Mitään ei saada kunnolla tehtyä kun periaatteen vuoksi pitää kampittaa kehityskelpoisiakin esityksiä, kun esittäjän jäsenkirjan kannet ovat väärän väriset.

Vierailija
17/23 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä sen verran, että on täysin utopistista kuvitella, että olisi olemassa jokin täydellinen järkkymätön yhteiskunta. Sellaista ei ole. Rauhan ja tasapainon säilyttäminen vaatii jatkuvaa ylläpitoa, tai yhteiskunta kellahtaa anarkiaan tai totalitääriseen sortoon. 

Vierailija
18/23 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kepulaiset on juuri näitä. Eikä ole vitsi tämä.

On ne kai kuitenkin jonkun verran kiinnostuneita politiikasta, kun niitä edustaa tällä hetkellä jopa pääministeri.

Vierailija
19/23 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on näitä vasemmistonilkkejä jotka pitävät käsiään toisten taskuissa (ja kukkarolla) eivätkä ymmärrä taloudesta mitään.

Vierailija
20/23 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sama taho kontrolloi kolikon kumpaakin puolta. Samaa paskaa molemmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi