Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen katkera siitä, että vanhempani eivät laittaneet minua lätkätreeneihin!

Vierailija
15.05.2017 |

Helvetti, minusta olisi voinut tulla vaikka mikä NHL-tykki, jos olisi vaan kokeiltu! Ei lapsi itse tiedä, vanhempien se pitää tehdä. Teini-iän jälkeen ei enää nousta mihinkään harrastelua pidemmälle.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, jos teini-iän jälkeen aloittaa.

Vierailija
2/16 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minustakin olisi voinut tulla vaikka huippuviulisti. Tai sitten ei.

Jääkiekko harrastuksena vaatii lapselta ja vanhemmilta paljon, niin ajallisesti kuin rahallisestikin. Sivusta seuranneena voisi sanoa että on koko perheen harrastus. En yhtään ihmettele että kaikilla ei riitä siihen resursseja.

Yritä päästä katkeruudesta eroon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli mun vanhemmilla sitä rahaa laittaa mun musiikkiharrastukseen, josta en enää ensimmäisten vuosien jälkeen tykännyt juurikaan (no, sitä ei voinut etukäteen tietää). Ja heidän luonteensa on sellainen että kyllä sitä rahaa lasten tarpeisiin aina on jostain säästetty.

Liioittelin ehkä liikaa, en mä nyt rankasti katkera oo enkä vihaa tms, mutta harmittaa tosi paljon kuitenkin.

Vierailija
4/16 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielsivätkö he sinulta kiekonpeluun, vaikka sinne pyysit päästä? 

Vierailija
5/16 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä sitä itse ymmärtänyt haluta kun ei kukaan sanonut edes urheiluharrastusten olemassaolosta juuri mitään.

Vierailija
6/16 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä sitä itse ymmärtänyt haluta kun ei kukaan sanonut edes urheiluharrastusten olemassaolosta juuri mitään.

No hei, eivät ketkään vanhemmat tuupi lapsiaan kaikkiin mahdollisiin harrastuksiin sen tähden, että jospa lapsesta vaikka tulisi joku huippu taikka miljonääri sitä kautta. Lapsia laitetaan sellaisiin harrastuksiin, joihin hän osoittaa kiinnostusta.  Tai näin ainakin olisi viisasta tehdä.

Vierailija
7/16 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien lapset lätkään jos pyytävät, kerran vuodessa olen niille sitä ehdottanut, noin niin kuin varmuuden vuoksi. Ensi kerralla otankin kieltäytymiset nauhalle, niin eivät voi minua turhasta syyttää. Harrastavat muuta urheilua, lätkä ei kiinnosta.

Vierailija
8/16 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä NYT mitä SINÄ  haluat tehdä JATKOSSA. Sitten etenet sihen suuntaan.  Mieti mitä haluat  ja ponnistele sen eteen ITSE.   JOs ymmärrät tämän, se on elämällesi lottovoitto. Ota vastuuta omasta elämästä.

Hopeavadeilla harvemmin kanniskellaan kenenkään eteen jääkiekkoluistimia tai muutakaan.

JA: Jos sulla on aktiivinen  musiikkiharrastus, se tuo sulle koko elämän mittaan taatusti enemmän iloa kuin joku lätkähomma. Pidä siitä kiinni.  Ja tytöt tykkää soittajapojista :-). Varsinkin jos ne lisäksi harrastaa jotain liikuntaa. Itse aloitin salibandyn 40-vuotiaana. Se tuo mulle paljon iloa.

Sanon tämän äitinä jonka poika pelaa lätkää ja soitti viulua. Molempia halusi itse, ehdottomasti ja vättämättä.  Musiikkiopiston pääsykokeilssa käytiin pari kertaa. Lopulta pääsi.

Lätkää  pistimme rajusti  kampoihin monta vuotta, koska meistä kotikylän futis olisi ollut paljon parempi. Poika kävi vapaa-ajalla koko ajan luistelemassa ja lopulta annettiin periksi.  On raskas harrastus, mutta onpahan harrastus. Me oltaisiin  mieluummin toivottu  että musiikki olisi jatkunut ja lätkä loppunut. Ehkä sille jäi jotain niistä viuluvuosista takintaskuun. Hauskinta on, että poika on keskitason lätkäjunnu mutta oli todella lahjakas soittaja. Silti näin päin. Mutta jokainen tekee lopulta omat valintansa.

Vierailija
9/16 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vien lapset lätkään jos pyytävät, kerran vuodessa olen niille sitä ehdottanut, noin niin kuin varmuuden vuoksi. Ensi kerralla otankin kieltäytymiset nauhalle, niin eivät voi minua turhasta syyttää. Harrastavat muuta urheilua, lätkä ei kiinnosta.

olen niin kade. Elämä on epäreilua. - lätkä-äiti -

Vierailija
10/16 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä hiljainen rauhallinen 4v ilmoitti että hän haluaa jääkiekkoa pelaamaan.

En edes muista oliko ollut luistimilla sitä ennen.

Syksyllä sitten aloitti ja kyllä siinä tarvittiin koko suku ja puoli kylää että harjoituksiin aina pääsi.

Kymmenen vuoden aikana tuli jäähallit tutuiksi, eikä siltikään tullut edes liigapelaajaa, tuli muut harrastukset tärkeimmiksi.

Vierailija
11/16 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/16 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guniuii

Vierailija
13/16 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvetti, minusta olisi voinut tulla vaikka mikä NHL-tykki, jos olisi vaan kokeiltu! Ei lapsi itse tiedä, vanhempien se pitää tehdä. Teini-iän jälkeen ei enää nousta mihinkään harrastelua pidemmälle.

Onneksi olkoon. Omat vanhempani pakottivat minut pelaamaan lätkää. Se oli aivan perseestä, vaikka ihan hyvin pärjäsinkin..

Näin aikuisiällä Judo on mukavampaa. Oikeita tekniikoita ja vartalollista kehittymistä. Tämä kaikki uupui lätkästä, mutta kun isä oli sitä mieltä, että kamppailulajit on "homojen hommaa" (suora lainaus). Isä itse oli entinen lätkämies ja niin paskassa kunnossa, ettei kuperkeikkaa osannut tehdä.

Lätkä on yhtä kiinnostavaa kuin pong. PLing-poing. Kukaan ei kävisi sitä katsomassa, ellei katsomossa saisi ryypätä.

Vierailija
14/16 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista urheilulajia olekaan, jossa voisi nousta teini-iän jälkeen vielä huipulle.

Vierailija
15/16 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista urheilulajia olekaan, jossa voisi nousta teini-iän jälkeen vielä huipulle.

Kyllä löytyy :)

http://www.boredpanda.com/oldest-female-bodybuilder-grandma-80-year-old…

Vierailija
16/16 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä löytyy :)

http://www.boredpanda.com/oldest-female-bodybuilder-grandma-80-year-old…

URHEILUlajia. Bodaus ei ole urheilua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän