Epäilen että vaimoni pettää
Vaimo on jo kuukauden ajan käyttäytynyt eri tavalla kuin normaalisti. Jotenkin vain tuntuu käytös eriltä, ja en tiedä mikä siinä oikein on.
Nyt sitten harrastimme seksiä vaimon kanssa, niin tuntui että vaimo oli todella märkä. Yleensä hän ei kostu kovin paljon, mutta nyt oli tosi märkä, vaikka en huomannut että hän olisi mitenkään erityisen kiihottuneella päällä ollut. Hänen sisältään tuli nestettä jo uloskun seksin aikana niin että mun karvoituskin oli jo aika kostea. Mä tietysti kiihotuin tästä, mutta seksin jälkeen huomasin että tämä neste oli niin kuin sellaista seisonutta spermaa ja haisi justiin siltä.
Voiko sperma jäädä esim. tunniksi sisään noin, että se tulee sitten ulos? Harrastimme seksiä n. puolisen tuntia sen jälkeen kun vaimo tuli takaisin lenkiltä. Vähän ihmettelin, kun oli ollut tunnin lenkillä, mutta oli ei ollut kovin väsyneen oloinen. Tosin hän kyllä on tosi hyväkuntoinen, ja tuntuu että aika usein lenkin jälkeen hänestä ei sitä näe.
Kommentit (16)
Kyllä ehtii. Itse olin joskus Lenkkikaverina varatulle rouvalle ja panin sitä tyhjän kesäteatterin katsomossa ja auton takapenkillä jne.. Sitten se posket ja korvat hehkuen lenkkeilin kotiin mällit pesässä.
Naitu sitä on, mutta ole ylpeä vaimostasi. Se on laadun tae, kun muillekin kelpaa.
Selvä tapaus. Veikkaan että joku tulinen&kuuma etelänmiesm-mu on päässyt vetäisemään vamoasi.
Minulla on myös epäilys rakkaastani olen mies. Olen lihonut 30kg vuodenaikana. Ja se tietää sen että ruokaa ei saa heittää pois, siispä asiasta ei tule mitään. Jos on joutunut syömään kun hullu, keittoruokaa, laatikkoruokaa pizsaa Enkä halua että ruuat menevät kompostijätteisiin. Ei rakkaani aina ole ollut tuommoinen, pilluakin sai paremmin nyt ei saa kun harvoin. Olin hyvän-näköinen ja nyt isomahainen paska. Viinaakin saa ottaa ja siitäkään ei tule mäkätystä. Ompahan omat epäilykseni. M
Onhan se suolesta että toinen puolisoista lakkaa yhtäkkiä kunnioittamasta yhteistä sopimusta ja nakkaa koko suhteen romukoppaan. Tutki sen puhelin.
Miten nykyään menee, tahtousin tietää.
Satko todisteita.
Mulla myös omat epäilyni ukkoni suhteen, seksi ei häntä enää kiinnosta oikeen kanssani.
En vain tiedä miten saan totuuden tietooni.
Tämä syö vaan niin vitusti suhdetta ja itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ehtii. Itse olin joskus Lenkkikaverina varatulle rouvalle ja panin sitä tyhjän kesäteatterin katsomossa ja auton takapenkillä jne.. Sitten se posket ja korvat hehkuen lenkkeilin kotiin mällit pesässä.
Ei tainnu olla rouva jos lenkkeilit kotiin mällit pesässä :D Sua on nyt huijattu
M58v kirjoitti:
Mitä väliä?
Kaikki meistä ei ole aisureita.
Vierailija kirjoitti:
Naitu sitä on, mutta ole ylpeä vaimostasi. Se on laadun tae, kun muillekin kelpaa.
Olen samaa mieltä. Minä sanon aina omalle rouvalle, että näin hyvää tavaraa on rikos pitää vain minun nautittavana vaan se pitäisi laittaa yleiseen jakoon. Vastauksena on aina iloinen nauru ja kiusoitteleva ilme.
Ex-vaimo kävi ennen salille lähtöä suihkussa !
Epäilin, mutta en halunnut uskoa ennenkuin kaverit alko kysellä et onko meillä avoin suhde, onko ok, jos kaveritkin panee vaimoa, enkö tiedä et vaimo panee kaikkien äijien kans.
Siis vaimo petti ja pani selän takana, silti kaduttaa, kun otin eron.
Uusi vaimo ei seksistä innostu, mutta on hyvä luotettava kodin kone.
mikä-mikä-vm78 kirjoitti:
Epäilin, mutta en halunnut uskoa ennenkuin kaverit alko kysellä et onko meillä avoin suhde, onko ok, jos kaveritkin panee vaimoa, enkö tiedä et vaimo panee kaikkien äijien kans.
Auto maattinen kodin kone on hyvä olla koti taloudessa ihan vaan varmuuden vuoksi.
mikä-mikä-vm78 kirjoitti:
Suihku ennen salia?
Oli niin tökerösti tehty aloitus, että on selvä provo!
Asia puheeksi ja vaadi vastauksia. Nainen kun pettää, niin yrittää piilottaa asian täysin. Aikoo myös syyttää sinua tunnekylmyydestä.
Mikäs tuossa nyt sitten mättää? Anna vaimon käydä ja käy vaikka itsekkin kokeilemassa jotain nuorempaa posliinia (vaimollasi on kertomuksesi mukaan ihan kunnon alapään karvoitus)
Tuskin on tunnissa ehtinyt käydä vieraissa ja vielä heti perään innostunut sinun kanssasi.