Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rattaat lentokoneen ruumaan

Vierailija
15.05.2017 |

Meillä on sellainen kuljetuslaukku johon rattaat mahtuvat ja sinne mahtuisi paljon muutakin tavaraa kuten esim.seisomalauta. Puuttuvatko ne lentokentillä siihen jos pakkaamne tähän kassiin muutakin kuten vaipat ja pyyhkeet ja lelut?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta itse pakkaisin vain seisomalauden. Olen matkustanut rattaiden kanssa noin 30 kertaa enkä ole ikinä nähnyt kenenkään pakkaavan mukaan muuta. Itse en missään nimessä pakkaisi. 

Vierailija
2/12 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin vinkustaniin olette menossa että vaippoja täytyy erityisesti mukaan pakata? Eikö parin päivän tarve riitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa pakata ylimääräistä. Seisomalauta kuitenkin varmasti ok.

Vierailija
4/12 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin vinkustaniin olette menossa että vaippoja täytyy erityisesti mukaan pakata? Eikö parin päivän tarve riitä?

En oo ap, mut Muumi-vaippoja voittanutta ei ole. :-) Ei huvita käyttää mitään pamperseja ym, joista menee takapuoli punaiseksi...

Vierailija
5/12 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos myös sinun vastauksesta. Parin päivän tarve ei riitä. Ap

Vierailija
6/12 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pakkasimme matkarattaiden kuljetuspussiin vaippoja, ne toimivat samalla pehmikkeenä niin, ettei rattaat rikkoutuneet menomatkalla.

Olettaisin, että tuotteet jotka kuuluu yhteen rattaiden kanssa voi pakata samaan, seisomalauta, hyttysverkko, istuinpehmuste, lämpöpussi kaikki nuo laittaisin samaan, nehän kuuluu rattaisiin.

Vierailija
7/12 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee jonnekin Torremolinokseen tms. turistiparatiisiin, niin siinä on sitten se turistimarketti, jossa pieni pakkaus Pamperseja maksaa tyyliin 30 € ja vaihtoehtoja on tasan kaksi.

Mä muistan taaperolle kuljettaneeni mm. Kreikkaan vaipat. Kivahan se vaan oli, kun laukussa oli sitten tyhjää palatessa tai sen pystyi käyttämään tuliaisiin. Vein myös purkkiruokaa, puuroa jne. vauvoille mukana.

Voi, tuosta on jo aikaa. En osaa vastata ap:n kysymykseen. Mutta miksi noin ei voisi tehdä? Jotkut vaipathan ei edes paina juuri mitään. Miksi ne edes katsoisivat mitä siellä kuljetuslaukussa on?

Vierailija
8/12 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi noin ei voisi tehdä? Jotkut vaipathan ei edes paina juuri mitään. Miksi ne edes katsoisivat mitä siellä kuljetuslaukussa on?

Esim. Finnair ei ota maksua lastenrattaiden kuljetuksesta, mutta ei yhtiö halua samalla kuljettaa matkustajien muita tavaroita ilman maksua, vaikka pakkaukseen mahtuisikin. Golfbägissä saa kuskata yhdet golfkengät ja mailasetin, ei vaikka kissanruokaa. Mutta bägistä nyt yleensä joutuu  kyllä maksamaankin. :)

Vierailija
9/12 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menee jonnekin Torremolinokseen tms. turistiparatiisiin, niin siinä on sitten se turistimarketti, jossa pieni pakkaus Pamperseja maksaa tyyliin 30 € ja vaihtoehtoja on tasan kaksi.

Mä muistan taaperolle kuljettaneeni mm. Kreikkaan vaipat. Kivahan se vaan oli, kun laukussa oli sitten tyhjää palatessa tai sen pystyi käyttämään tuliaisiin. Vein myös purkkiruokaa, puuroa jne. vauvoille mukana.

Voi, tuosta on jo aikaa. En osaa vastata ap:n kysymykseen. Mutta miksi noin ei voisi tehdä? Jotkut vaipathan ei edes paina juuri mitään. Miksi ne edes katsoisivat mitä siellä kuljetuslaukussa on?

Emme ole menossa Torremolinokseen tai muuhunkaan turistikohteeseen. Olen myös tietoinen vaippojen hinnoista.

Edelleen kyselen jos jollain on oikeaa tietoa asiasta! Olen kuullut useiden ystävieni pakanneen mm.vaipat ja pyyhkeet tuohon laukkuun. En vain itse uskalla ottaa riskiä ilman tietoa siiyä että näin saa tehdä. Olen yrittänyt soittaa Finnairille mutta sieltä ei vastata enkä löydä mitään spostiosoitetta sinne tätä kysyäkseni.

Ap

Vierailija
10/12 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

finnairin sivuilta :finnair suosittelee, että suojaat matkalle mukaan ottamasi lastenrattaat, pyörätuolin, polkupyörän, sukset ja golf-varusteet..(. eli suojaa ne vaipoilla)

Vierailija
11/12 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sinne vaan, tuskin niitä kukaan tarkastaa. Ja suurin haitta voi olla pieni lisämaksu, jos joku hankalaksi äityy.

Minä kuljetan talouspaperirullua golfbägissä, koska ne suojaavat mailan varsia katkeamiselta/vääntymiseltä. Ikinä ei kukaan ole siihen puuttunut. Ja on mulla bägissä muutakin ollut kuin kengät ja mailat.

Vierailija
12/12 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan