Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatekaupan myyjä vihjaili minua lihavaksi!

Vierailija
15.05.2017 |

Olin maksamassa itselleni valitsemiani s-koon vaatteita, kun myyjä kysyi, tulevatko ne lahjaksi. Kysyin kuinka niin, johon myyjä sanoi, että kun ovat niin pientä kokoa. Törkeä lumppu! Nykyään ei maksavaa asiakasta arvosteta, eikä asiakaspalvelijat ole ammattitaitoisia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Vierailija
2/10 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, totuus tekee kipeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän se sille myyjälle kuuluu? Voithan sä olla ostamassa myös tavoitevaatteita. Tai lapsellesi vaatteita. Kaverille. Mitä se kuuluu kenellekään?

Yksi kaupantäti kysyi kerran karkkia ja sipsejä ostaessani, että "onko lastenjuhlat tulossa?". WTF?

Mitä se hälle kuuluu, vaikka olisin imuroimassa kaikki heti autossa suuhuni?!

Vähän kuin kortsujen ostajalle joku "luuletko saavas viikonlopun aikana, hähhäh?"

Vierailija
4/10 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä kyllä esitti asiansa hyvin tahdittomasti. Ei varmaankaan tarkoittanut loukata.

Vierailija
5/10 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se sille myyjälle kuuluu? Voithan sä olla ostamassa myös tavoitevaatteita. Tai lapsellesi vaatteita. Kaverille. Mitä se kuuluu kenellekään?

Yksi kaupantäti kysyi kerran karkkia ja sipsejä ostaessani, että "onko lastenjuhlat tulossa?". WTF?

Vähän kuin kortsujen ostajalle joku "luuletko saavas viikonlopun aikana, hähhäh?"

Olisi varmaan kysynyt, laitetaanko laatikkoon/paketoidaanko ne jos olisivat tulleet lahjaksi. Tai sitten olisi ollut palautus/vaihtoasioista kyse (kun lahjan saajalla tuskin on kuittia).

Vierailija
6/10 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran lukiossa itselleni alusvaatteita. Mukana oli parit pikkarit ja yhdet stringit, muistan jopa edelleen miltä ne näyttivät, ihan perus yksiväristä puuvillakangasta. 

Nuori myyjänainen kailotti iloisesti kassalla "sinähän olet seksikkäitä hepeniä ostanut". Olisin voinut kadota maan alle. Kyseinen vaatekauppa oli avoimen mallinen ja hyllyt olivat matalia. 

Alusvaatteiden ostaminen ei ole noloa, tiedetään tiedetään, mutta minulle tuo oli kova paikka.

Vierailija
7/10 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin maksamassa itselleni valitsemiani s-koon vaatteita, kun myyjä kysyi, tulevatko ne lahjaksi. Kysyin kuinka niin, johon myyjä sanoi, että kun ovat niin pientä kokoa. Törkeä lumppu! Nykyään ei maksavaa asiakasta arvosteta, eikä asiakaspalvelijat ole ammattitaitoisia.

Eihän tuossa ollut mitään asiatonta, vaan ihan normaalia jutustelua. Vaatemyyjillä on silmää ihmiskeholle, ja jos valas yrittää ahtautua makkarankuoreen, onhan se jo jonkinlainen velvollisuuskin moisesta sanoa, mikäli ei itse ymmärrä. Sellaista minä kutsuisin aidoksi ammattitaidoksi, kun myyjä pystyy sanomaan asiakkaalle, kannattaisi miettiä vielä, eikä vain myy rahan kiilto silmissä. 

Vierailija
8/10 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjille ei kuulu pätkääkään mitä ihmiset ostavat. Suurin osa myyjistä on lisäksi täysin ammattitaidottomia sen suhteen, mikä vaate kenellekin sopii. Kokonumeroillakaan ei ole merkitystä, kun on erilaisia mitoituksia. Itsellänikin on eri kokojen vaatteita.

Vierailija
9/10 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa ollut mitään asiatonta, vaan ihan normaalia jutustelua. Vaatemyyjillä on silmää ihmiskeholle, ja jos valas yrittää ahtautua makkarankuoreen, onhan se jo jonkinlainen velvollisuuskin moisesta sanoa, mikäli ei itse ymmärrä. Sellaista minä kutsuisin aidoksi ammattitaidoksi, kun myyjä pystyy sanomaan asiakkaalle, kannattaisi miettiä vielä, eikä vain myy rahan kiilto silmissä. 

Ei kuulu myyjälle vaikka mies olisi ostamassa 4 kokoa liian isoa tyllihametta, XXXXXL-kokoinen kokoa XS tai aikuinen eksyisi lasten osastolle. Ainoa poikkeus on, jos asiakas pyytää apua sopivan koon tai johonkin tilanteeseen sopivan vaatteen löytämiseen. Myyjällä ei ole mitään velvollisuutta asian suhteen ja kassalle mennessä asiakas on yleensä jo tehnyt ostopäätöksen, eikä sitä tule arvostella jos haluaa pitää asiakkaan jatkossakin. Myyjän ei tarvitse kommentoida ostoksia mitenkään, vaikka esim. Vero Modassa myyjät on selvästi pakotettu sanomaan väkinäisesti vähintään, että onpa ihanan värinen.

Vierailija
10/10 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehee, voihanse kysyä myös että maistuisko tällänen perse lisukkeeks?:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi