Tänään vain neljä tuntia töitä! Mites muilla tuntityöläisillä, saatteko tarpeeksi tunteja?
Harmittaa kun tällä viikolla kyllä töitä neljänä päivänä mutta ei yhtään täyspitkää päivää, pisin työpäivä 6 tuntia. Vaikeaa ansaita elantonsa. Etsin koko ajan kokoaikatyötä, nytkin hakemus sisällä.
Kommentit (10)
Ole aktiivinen ja vahdi lisätuntimahdollusuuksia ja hanki toinenkin duuni
Olen aktiivinen, tartun heti lisätunteihin. Toisen työn hankkiminen mahdotonta näiden työaikojen ja nopeasti vaihtuvien työaikojen kanssa. Selkeä kokoaikatyö olisi kyllä parasta.ap
Haettehan soviteltua työttömyysetuutta palkan lisäksi?
Mulla vähimmäistuntimäärä on sopparissa 25h/viikko, välillä menee lähemmäs 30h/viikko, mutta tasoitusjaksoilla sit aina vähemmän tunteja. Tänään on 5 tunnin päivä niinkun yleensä joka päivä ja joo haen soviteltua työttömyysetuutta, mutta hyvin usein mulle ei silti jää siitä mitään maksettavaa, vaikka teenkin aika pieniä tunteja.
7h 45 min. 5 päivää viikossa. Haluaisin tehdä maks 6 tuntista päivää lasten takia, mutta en ole paikkaa löytänyt. :(
On kyllä kurjaa kun toisilla ei ole tunteja tarpeeksi ja toiset taas ei saa tehdä osa-aikaa vaikka tahtoisivat. Ei oikein kohtaa.
Käy työkkärissä. Sieltä saa soviteltua työkkäriä jos olet heillä kirjoilla kokoaikaisen työn hakijana samalla kun teet osa-aikaista.
Mulla on kuussa n. 80h tuntia töitä, siis kalenteri kuukaudessa..
Saan soviteltuapv rahaa kassalta.
En edes halua enempää tunteja lasten takia
Siis tuo viimeinen kommentti että miksi suostutte noihin on varmaankin jonkun täysin nykytilanteesta tietämättömän itse vakityöpaikassaan vuosikausia olleen kommentti. Siis työtä on aika vähän tarjolla jos et ole oikein viime aikoina tilannetta seurannut. Eli jos haluaa olla mukana työelämässä, voi olla ihan pakko ottaa myös osa-aikaista tai keikkatyötä vastaan. Ihan vaan tiedoksi että kaikille ei oikein riitä kokoaikatyötä tällä hetkellä. Ja sama kommentoija on varmaankin niitä, jotka ensimmäisten joukossa huutelemassa että miksi työ ei kelpaa. Vähän nyt laajakatseisuutta ja useampia näkökulmia asioihin kuin vaan se oma kapea sektori, josta on helppoa huudella.
Mä menen pesemään yhden asiakkan ikkunat tänään. Aikaa tähän varattu 3h. Matkoihin menee 20 min suuntaansa. Palkka 8e/tunti.
Joo, vähän meinaa itkettää aina palkkapäivänä.