Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäreille mielistely?

Vierailija
15.05.2017 |

Olen vasta muutaman vuoden ollut sairaalassa hoitajana (tarkemmin en kerro jotta minua ei tunnistettaisi) ja olen ihmetellyt miksi suurin osa nuoremmista hoitajista yrittää olla niin mielinkielin lääkäreiden kanssa?
Monesti nämä pyllistelevät pöytään nojaten näille lääkäreille ja hihittelevät jokaisele lääkärin kertomalle muka hauskalle jutulle.
Saavatko nämä hoitajat tästä jotain etuja vai mikä on tämän toiminnan idea?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Ap:n teksti on niin totta. Ja kyllä monet mieslääkärit menee tähän "ansaan". On vaimo ja lapset kotona, mutta kyllä nuorempi hoitsu kelpaa aina jossain pikkujouluissa tai yhteisissä tilaisuuksissa, joissa otetaan vähän kuppia.

Kuulostaa niin tutulta :-D

Meillä oli aikoinaan töissä nuorempi hoitaja ja vanhempi lääkäri joilla oli meno juuri sellaista mitä täällä on kerrottu. Asian tultua julki heidät siirettiin eri osastoille toiseen päähän sairaalaa jonka jälkeen hoitaja jäi maineensa kanssa aika yksin ja lääkärillä oli jo seuraavalla viikolla seuraava hoitaja kierrossa :-D

Olemmeko samassa sairaalassa töissä vai tapahtuuko näitä useamminkin? 

Näitä taitaa olla jokaisessa laitoksessa jossa on hoitajia ja lääkäreitä samoissa tiloissa.

Vierailija
22/34 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se asiallinen ja tylsä sairaanhoitaja,joka ei kaipaa lääkäriltä kuin ammatillista asiantuntemusta. Toisaalta lääkärit luottavat näkemyksiini, työkaverit tukeutuvat minuun ja potilaat ja omaiset luottavat. Jos joku hoitaja kaipaa flirttiä tai hurttia huumoria lääkäreitten kanssa, niin ihan sama minulle. Ei ole minulta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaalassa töissä. En ole ikinä huomannut tälläistä. :D Muutenkin todella vanhanaikainen käsitys että hoitsut haluavat aina lääkärin. Ei todellakaan ole niin...

Vierailija
24/34 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoitajana ollut töissä eri puolilla Suomea ja nähnyt samaa kaikkialla, olipa kyse sairaalasta tai terveyskeskuksesta. Aina on joillakin hoitajilla ja lääkäreillä vipinää keskenään. Ihan sama, onko varattu vai ei. On ollut yhden illan juttua, viikkoja tai vuosia. Yksi jäi mieleen, kun sh ja lääkäri olivat tutkimushuoneessa ja jäivät kiinni verekseltään.

Vierailija
25/34 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän sairaalan erään osaston aoh on kiertänyt kaikki osaston (ja vähän naapurinkin puolen) miespuoliset lääkärit läpi. Yksi näistä lääkäreistä sairastui itse pahasti ja joutui ko. osastolle hoitoon. Lääkärin vaimo totesi ensimmäisenä osastolle tultuaan kovaan ääneen että "se lumppu Terttu (nimi muutettu) ei mene lähellekään mun miestä eikä sitä hoida". Vaimo siis tiesi (kuten koko muukin sairaala) tämän hoitsun tyylistä ja meneillään olevasta suhteesta. Aoh on muuten edelleen samalla osastolla ja asemassa vaikka tapauksesta on jo jonnin aikaa.

Sihteeritkin pyörittävät lääkäreitä. Erään sihteeri kihersi aina puhelimeen että "me jäädään Paavon (nimi muutettu) kanssa vähän ylitöihin, hih hih". Suhde loppui ja kas kummaa, sihteeri sai sen verran hyvän työtarjouksen yli 500 km:n päästä ettei voinut siitä kieltäytyä (meillä siis hankalat sihteerit lähtetään pois kun ei voi oikein irtisanoakaan ilman oikeasti hyvää syytä). 

Vierailija
26/34 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi miten hauska aloitus. Muistakaa nyt että usein se menee niinkin, että nuo keski-ikäiset mieslääkärit flirttailee ihan avoimesti meille nuorille sairaanhoitajille ja yrittävät iskeä. Mun kokemuksen mukaan se menee useammin näin päin. Sh24v :)

Vierailija
27/34 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi miten hauska aloitus. Muistakaa nyt että usein se menee niinkin, että nuo keski-ikäiset mieslääkärit flirttailee ihan avoimesti meille nuorille sairaanhoitajille ja yrittävät iskeä. Mun kokemuksen mukaan se menee useammin näin päin. Sh24v :)

Komppaan. Tämä on niiiiin totta:D

Vierailija
28/34 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä, mutta ihmisiä ne on lääkäritkin ja hoitajatkin, ja yksilöitä kaikki. Eivät kaikki saman ammattiryhmän edustajat ole keskenään identtisiä.

Vierailija
29/34 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

flirttailu, ystävällisyys ja iskeminen eivät ole synonyymeja keskenään

Vierailija
30/34 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilaana joudun aina mielistelemään lääkäreitä. Lääkäreiden pitäisi mennä itseensä.

Vierailija
31/34 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

flirttailu, ystävällisyys ja iskeminen eivät ole synonyymeja keskenään

Missäs mä näin olen väittänyt? :) Jos olisit mun saappaissani niin takuulla itsekin tajuaisit että pelkästään ystävällisyydestä ei monenkaan mieslääkärin kohdalla ole kyse, vaan kyllä heillä mielessään on jotain aivan muuta. -se sama nuori sh

Vierailija
32/34 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa flirttailisivat kovinkana pitkään ja kaikkialla suomessa jos eivät saisi aina haluamaansa vastakaikua sieltä hoitajien suunnalta.

Vierailija
33/34 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/34 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onhan noita misukoita joka alalla ja joka ikäryhmässä . Olen sellaisen perheen kasvatti, jossa vanhempani näkyvässä asemassa. Jo lapsuudessa opin huomaamaan, millaisia huomiohakuisia naisia on olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän