Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2018 OFFICIAL

Vierailija
14.05.2017 |

Pistä kommenttia tulemaan!

Kommentit (711)

Vierailija
641/711 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän Serbiaa! Ainoa biisi, jossa kuuluu jotain omaa!!!

Vierailija
642/711 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaikka sinä itse "sensuuri-santra" jättäisit tämän EUROVIISU-ketjun Saara Aalto-arvosteluineen ym. rauhaan ja näpyttele itsesi sinne jonnekin "faceen" fänitteleen ja silleen !?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/711 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt kuunnellut noin 30 kappaletta enkä tykkää mistään :(

Huono maku sulla. Tänä vuonna on monta hyvää biisiä ja siksi voittajan ennustaminen on vaikeaa.

Vierailija
644/711 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju kuin ketju !! Öööh... Miksi ette itse Neiti Aalto -riippuvaiset perusta jotain OMAA ,mielummin  SULJETTUA ketjua where ever,jossa sallittua "vain mairitteluja Saara-tytöstä Kiitos"?! Täällä yritätte lapsellisesti

dissata kritiikin,koska se on "mädättävää",grow up!!

Narsistiksi ja rumaksi lehmäksi ym. nimittely ei ole kritiikkiä vaan toisen ihmisen solvaamista ja kiusaamista. Opettele ensin antamaan sitä kritiikkiä ja tule sitten tänne takaisin.

Vierailija
645/711 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju kuin ketju !! Öööh... Miksi ette itse Neiti Aalto -riippuvaiset perusta jotain OMAA ,mielummin  SULJETTUA ketjua where ever,jossa sallittua "vain mairitteluja Saara-tytöstä Kiitos"?! Täällä yritätte lapsellisesti

dissata kritiikin,koska se on "mädättävää",grow up!!

Jos kritiikkisi olisikin normaalia kappaleen ja esityksen arvostelua niin sehän on ok, mutta kun henkilökohtainen taistelusi Aaltoa vastaan kertoo kyllä narsistisesta loukkauksesta jonka olet selvästikin kokenut.

Vierailija
646/711 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono maku sulla. Tänä vuonna on monta hyvää biisiä ja siksi voittajan ennustaminen on vaikeaa.

Ohis, mutta missä ne hyvät biisit on? Tasaisen tylsä tämä vuosi. Vaikea ennustaa voittajaa juuri tämän tylsyyden takia.

Vierailija
647/711 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen tasapaksu vuosi, ei noussut yksikään ylitse muiden. En usko Israelin voittoon vaikka ennakkosuosikki onkin.

Vierailija
648/711 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin valikoiva maku, koska ei kelpaa tuollainen tusinatavara. Itse arvioisin huonoksi mauksi sen, jossa tusinatavara on hyvää.

Vierailija
649/711 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko ihan "aikuisen oikeesti"olla noin NAIVI & vääristelijä,että kuvittelet täällä pikku-Saaraa kritisoivia

olevan jotain 1-2?! Ja tietysti ns.päivystävät närppimässä 24 h vrk.ihan vain Queeninne takia?? Onpa todella hassua ja minä "palsta-hullu" olen sitten hassu ,,,HAHHAH,eikö ??

Ketjun aihe on Euroviisut, koitetaan pysyä otsikon aiheessa, Suomen edustajalle voit perustaa oman ketjun ihan käden käänteessä ja kirjoitella sinne ajatuksiasi. Euroviisuista kiinnostuneille viisut on muutakin pelkkä oman maan edustaja.

Vierailija
650/711 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Kypros on hyvä!!! Joku pervopuoleni minussa sykkii sille 😁😁

Israelin suosiota en tajua enkä Kroatian??!!

Suomi sähläs itsensä suohon eikä sieltä nosta enää Väinämöinenkään, harmi.

Ruotsi oksettaa, paskattaa ja tulee spontaaneja tappoajatuksia esitystä katsottaessa. Norjan Pikku Kakkosen posti viihdyttää Tuiskufaneja.

Tanska on IHANA ja Alankomaiden Waylon on mulle varattu. Smack.

Vierailija
651/711 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avajaiset alkaa 20 minuutin kuluttua.

Vierailija
652/711 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Positiivista on se että nyt neiti Aalto voi keskittyä häihinsä ja lopulliseen maastamuuttoon heti tiistain jälkeen. Voimme kaikki hengähtää onnesta!

Kyllä! 2011 vuodesta saakka sama virsi on toistunut aina vaan. Nyt on aika tullut lopettaa veisuu ja siirtyä sinne ulkomaille takomaan sitä kansainvälistä uraa kun kaikki häntä ymmärtävätkin on siellä. Voitaisiin itse asiassa kuskata Saara Aalto hevoskärryillä Senaatintorilta lentokentälle, jossa esiintyisi Cat Cat suureen ääneen Bai Bai Beibiä hoilaten. Ja jotta ei saataisi kiusaajan leimaa niin annettaisiin Saara Aallon tehdä lentokentällä vielä joku pääalaspäintrikki.

Joku kuvittelee olevansa hauska, nokkela ja vitsikäs, mutta lopputulos on vain pikkuilkeä yritelmä. Vanhan toistoa, heippa.

Vierailija
653/711 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näkee?

Vierailija
654/711 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näkee?

Areenassa ja viisujen sivuilla 

Vierailija
655/711 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi, mutta nuo on tyrkkyjä. Muutamat voisivat jaaritella vaikka aamuun asti tuossa kameran edessä.

Vierailija
656/711 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa myös livestream.

Vierailija
657/711 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Nettalla on yllä , hauska nähdä.

Vierailija
658/711 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että Eleni oli kaunis

Vierailija
659/711 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsi, mutta nuo on tyrkkyjä. Muutamat voisivat jaaritella vaikka aamuun asti tuossa kameran edessä.

Kohta Tyrkkyjen Tyrkky ja Paniikkihäiriöinen Pallopää. ”Ai vos puliit”...

Vierailija
660/711 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskalaisilla ei ole vissiin kuin nuo yhdet kuteet mukana.

Ketju on lukittu.