Euroviisut 2018 OFFICIAL
Kommentit (711)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itävalta!!! Aivan ihana mies, ihana ääni, ihana biisi!!!!! :)
Linkki jäi.
Ekaa kertaa pääartistina. Minusta edelleen jotenkin backing vocalistin oloinen. Ei ota kontaktia katsojaan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki jäi.
Ekaa kertaa pääartistina. Minusta edelleen jotenkin backing vocalistin oloinen. Ei ota kontaktia katsojaan tarpeeksi.
Ihan sama mulle, mä kyllä otan kontaktia tohon herkkuun :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki jäi.
Moni on häneen ihastunut. Ei aukee mulle. Valko-Venäjä on minusta dishy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki jäi.
Moni on häneen ihastunut. Ei aukee mulle. Valko-Venäjä on minusta dishy.
Juu siinä on myös todella hyvännäköinen mies.
Mä kyl tykkään tuon Kyproksen sanomasta eniten. Joo oon mies.
Lähettäisipä Suomi ensi vuonna hyvää heviä/rockia. Sillä me ollaan parhaiten pärjätty.
Pitää sit ti ja to linkata klo 23 tämä ketju toiselle palstalla, että keskuskustelu jatkuu.
Saara on monster työnvälityksen mainoksessa. Tienaaminen alkoi. :-D
Jos on puuduttavaa musiikkia, niin kai ihmiset haluaa sen show'n? Vähän piristystä, vaikka vanhanaikaista.
Vierailija kirjoitti:
Ai, mikä sanoma siinä on?
Solisti voisi elättää itsensä helposti myös glamourmallina, sen verran näyttävä nainen on kyseessä.
Kai joku on sanonut Saaralle, ettei ne taustalaulajanaisten korkeat äänet toimi? Ne pitäisi saada muutettua ennen kenraalia. Saara sanoi, ettei hän seuraa somea eikä lue kritiikkiä, joten onko itse edes tietoinen siitä, että ne taustalaulajien äänet on ihan pielessä? Suomen delegaatiosta joku voisi vinkata niistä ennen kuin on liian myöhäistä. Koska muuten ne huonontaa esitystä ja saattaa vaikuttaa ääniin :(
Tänään on vielä rahoittajamaiden ja Portugalin harjoitukset ennen avajaisseremoniaa. Niin ja ilmeisesti Tanska ja Kreikka saa ylimääräisen harjoituskerran teknisten ongelmien vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Pitää sit ti ja to linkata klo 23 tämä ketju toiselle palstalla, että keskuskustelu jatkuu.
Saara on monster työnvälityksen mainoksessa. Tienaaminen alkoi. :-D
Joo, tämä palsta "nukkumaanmenoaikoineen" on kyllä ihan p yllystä. Euroviisujen Semifinaaleja ja finaaleja ehditään katsoa ja kommentoida vain tunti kunnes palsta meneekin jo kiinni. Niin typerää. Oscareitakaan ei voi enää seurata livenä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Lähettäisipä Suomi ensi vuonna hyvää heviä/rockia. Sillä me ollaan parhaiten pärjätty.
Mistä alapeukut, kun tämä on täysin totta? Suomi ei ole poppimaa, tänäkään vuonna ruotsipopilla tuskin päästään finaaliin ennakkosuosikkien keskeltä, vaikka itse kappale ei olekaan huono. Tarvitaan jotain erottuvaa ja Suomi kuitenkin tunnetaan hevistä ja rockista.
Palstan aukioloista, onko esim. kaksplus ympäri vuorokauden auki?
Katselin viisuetkot ekasta semifinaalista, missä Suomi on.
Mielestäni finaaliin ansaitsisi sieltä nousta ainakin
Bulgaria, Valko-Venäjä, Kypros, Suomi, Itävalta, ja Israel. Ehkä Viro ja Sveitsi jaaa Kreikka.. Ja Albania.
En tiedä moniko pääsee finaaliin, mutta nuo laittaisin itse, muita en edes muista :D
Ärsyttääkö teitä muitakin, miten vähän Suomea ollaan näytetty noilla Eurovisionin virallisilla kanavilla? Toisesta treenistä ei tainnut olla esim instagramin storyssä mitään (muutamista treeneistä oli peräti useampi). Youtube-kanavallakaan ei ole Saaraa näkynyt noissa hömppävideoissa, joissa ollaan esim. kyselty kilpailijoilta kysymyksiä. Niitä ollaan kuvattu siis niissä prepartyissa, joissa Saarakin on ollut paikalla. Maita kohdellaan ihan liian eriarvoisesti kilpailun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin. Tykkäsin alkuun kyllä kappaleesta, mutta ne esitykset, mitä nyt on nähty.. ehkä ei sittenkään.. liian laskelmoitua. Joo oon nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin. Tykkäsin alkuun kyllä kappaleesta, mutta ne esitykset, mitä nyt on nähty.. ehkä ei sittenkään.. liian laskelmoitua. Joo oon nainen.
Miten omituinen näkökulma! Tottakai sen pitää olla laskelmoitu. Ei sinne lavalle mennä kokeilemaan tai temppuilemaan että toimisko tai haahuilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kai joku on sanonut Saaralle, ettei ne taustalaulajanaisten korkeat äänet toimi? Ne pitäisi saada muutettua ennen kenraalia. Saara sanoi, ettei hän seuraa somea eikä lue kritiikkiä, joten onko itse edes tietoinen siitä, että ne taustalaulajien äänet on ihan pielessä? Suomen delegaatiosta joku voisi vinkata niistä ennen kuin on liian myöhäistä. Koska muuten ne huonontaa esitystä ja saattaa vaikuttaa ääniin :(
Tänään on vielä rahoittajamaiden ja Portugalin harjoitukset ennen avajaisseremoniaa. Niin ja ilmeisesti Tanska ja Kreikka saa ylimääräisen harjoituskerran teknisten ongelmien vuoksi.
Jos hän on yhtään musikaalinen, niin pitäisi kyllä kuulla, että nuo taustalaulajien äänet ei toimi tuossa "lapsikuorona". Ne ei vaan toimi.
Joo, oon huomannut. Samoin on näytetty muiden maiden viisukylässä ja lehdistötilaisuuksissa esitettyjä akustisia vetoja ja mash up -yhteisbiisejä. Esc:n instastoryssä on keskitytty välillä tietyn maan edustajiin (ns. instakaappaukset) ja toivon, että kaikki 1. semin maat ehtii olla vuorollaan esillä ennen tiistai-iltaa.
Linkki jäi.