Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me kaikki elämme kuplassa. Minusta koko kupla-keskustelu on mennyt ihme valehteluksi,

Vierailija
14.05.2017 |

ikäänkuin esimerkiksi persut muka eivät eläisi kuplassa, maalaiset, yrittäjät, keski-ikäiset moottoriurheilua seuraavat miehet jne.

Ja jokaisella meistä on niitä kuplia erilaisia.

Mutta silti yleisessä keskustelussa muka vain punavihreät, akateemiset kaupunkilaiset elävät "kuplassa", ja ajatuksena kuplista puhuvalla on leimata heidät jotenkin todellisuudesta irrallaan oleviksi, kun puhuja itse luonnollisesti on "aito", "kontaktissa todellisuuteen" ja "oikeassa".

Itse sanoisin, että ihminen, joka ei ymmärrä todellisuuden OLEVAN erilaista erilaisissa elämäntilanteissa ja -ympäristöissä, ja luulee tietävänsä, mikä on aitoa ja totta - tuollainen ihminen se vasta itseään pettääkin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voi ajatella ihmisistä, jotka nimittävät itseään perussuomalaisiksi, ihan kuin muka olisi olemassa jotakin oikeaa ja perustavaa suomalaisuutta, ja muu on huttua ja väärennös.

Ennen muinoin pappiskunta väitti tietävänsä Jumalan tahdon ja puhuvansa muita tärkeämpiä totuuksia. Nyt kun ihmiset eivät enää ole uskovaisia, populistit pyrkivät omimaan oikeuden olla ainoan oikean isänmaallisuuden ja maalaisjärkisyyden haltijoita.

Vierailija
2/3 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules p*skiainen.

Minä en elä kuplassa. Meidän perheen elämä on niin rikki ja auki revitty kuin olla voi sairaan eksän toimesta. Siinä olisi kuplat sanoneet jo monesti poks poks, jos niitä olisi ollut. Ei olla millään lailla irti todellisuudesta. Välillä se voisi olla ihan kivaa, jos saisikin olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kaikki elävät omissa kuplissaan, mutta onko väärin olla ennakkoluuloinen jos vaikka suomenruotsalaiset hakkasi päivittäin koulussa kun tapaa suomenruotsalaisen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi