Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytiin tänään sitten lastensuojelussa..

Vierailija
07.07.2008 |

eli meitä kuultiin kun meistä oli tehty ilmoitus. Kuulemma meistä ei ole heille asiakkaiksi ja oikeastaan emme mitään tukea sielä voi saada, pitäisi olla asiat huonommin reilusti. Olen tosi ahdistunut. Olemme miehen kanssa sairaita, lapsilla ei ole tukiverkkoa. Mitä jos me ei enää jaksetakaan joku päivä? Missä on ennaltaehkäisy. Sanoivat, että voimme itse halutessa ilmoittautua asiakkaaksi, mutta tuki menee perheille joissa on isommat ongelmat..

On vaan niin ahdistunut olo kun tietää, että jos itselle käy jotain niin lapsilla ei ole KETÄÄN! Paitsi sitten tietty tulee ne viranomaiset..

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vihainen ja huusi. Poliisi ilmoitti että laittaa virkansa takia ilmoituksen ls-menemään, olin kiitollinen. -ap

Vierailija
22/29 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän olla, ettätollasessa tapauksessa ei paljon asiakkaiks "päästä". Toivottavasti löydätte jostain helpotusta ja apua elämäänne. Tsemppiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAiraudet vievät hyvin paljon voimia, sitä ei perusterve ihminen voi ymmärtää.

Paitsi että sairaus väsyttää fyysisesti ja voi aiheuttaa kipua ja muita ruumiillisia oireita, se laskee usein myös henkisiä voimavaroja ja alentaa toimintakykyä.

Vierailija
24/29 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinhän se on. Tarvii olla todella pohjalla ja lapset jo ihan heitteillä ennenkuin Suomessa apua saa. Kaikki liikenevä kotiapu menee vanhuksille.

Jos laittaisit johonkin ite ilmoituksen, että kaipaat tukevaa ystäväperhettä, joka joskus vaikka hoitaisi lapsia vai minkälaista apua kaipaatte?

Vierailija
25/29 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus myös lastenhoitoapuakin.. Arjen jakajaa. Tällä hetkellä on omat voimavarat niin vähissä, ettei vastavuoroisuus vain toimisi.. -ap

Vierailija
26/29 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, ettet kertomastasi syystä nyt vastaa lastesi turvallisuudesta ja odotat heidän soittavan pian takaisin. Muuten asia jää lastensuojelun vastuulle jos jotain tapahtuu ja eivät ole järjestäneet apua.. Ainakin meille soittivat pian takaisin ja apua järjestyi, vaikka olivatkin tarjonneet ensiksi"ei oota".

Älä siis masennu. Onneksi tavallaan sinulla on lastensuojelun taustalla fyysiset eivätkä psyykkiset syyt, niin kykenet hoitamaan asioita tarpeen mukaan esim puhelimella. Jos kotipalvelusta ei saa apua, niin täytyy pyytää lastensuojelulta. Oletko siis kysynyt kunnan kotipalvelusta apua? Minkälaista apua koet tarvitsevasi?

Vierailija
27/29 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menossa kuntoutukseen jolta odotan paljon (toivottavasti en liikaa). Ehkäpä tämä alkaa helpottaa kun saa itselleen jotakin muuta sisältöä elämään kun seinien tuijottelu. Minulla voimavarat kuten miehelläkin on jo niin vähissä, ettei kovin paljon itse jakseta pähkäillä mistä apua. Muutamaa lastenhoitopalvelua on yritetty tuloksetta (mm. mll). -ap

Vierailija
28/29 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy jaksaa soittaa ja soittaa lastensuojeluun aina vain.

5.

Vierailija
29/29 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.mielenterveysseura.fi/sos-keskus/

Ilmaista kriisiapua ja ehkä tukihenkilöitäkin.