Kun alatte tapailla jotain miestä ja on kova intohimo päällä oletteko lähetelleet intiimejä kuvia? Onko sulla jotkut periaatteet millaisia kyllä ja mitä ei?
Esim ei saa näkyä kuvassa naama ja rinnat/ pilde?
Kommentit (17)
Osoitetta en laita kuvan alareunaan.
En todellakaan ota riskiä että arkaluontoiset kuvat joutuu vääriin käsiin. Tai eron tullessa täytyisi stressata vielä sitä että mitä niille kuville sillon käy.
Ei ole periaatetta. Fiilispohjalta mennään. On näkynyt aika paljonkin joissain kuvissa.
Kyllä lähetin montakin pyllistyskuvaa nykyiselle miehelleni, joka oli tuolloin varattu perheellinen mies. Mutta nykyään tuo köriläs on ihan minun kokonaan, ei tainnut miehen ent. vaimo paljon ylimääräistä pyllistellä miehelleen.
Älä lähde siihen leikkiin mukaan. Jos sun miehes nimi on Tero sun kuvat ei jää vain hänen iloksi. Vaan ne kiertävät kaikki ystävät läpi..
n32 kirjoitti:
Kyllä lähetin montakin pyllistyskuvaa nykyiselle miehelleni, joka oli tuolloin varattu perheellinen mies. Mutta nykyään tuo köriläs on ihan minun kokonaan, ei tainnut miehen ent. vaimo paljon ylimääräistä pyllistellä miehelleen.
Periaatteen nainen sitten ainakin. Näin toimii moni vakisuhteessa oleva nainen. Ei ole sitä leikkisyyttä enää ollaan niin helkutin vakavia.
Periaate on se että mitään kuvia en lähetä kenellekään koskaan.
Ikinä en lähetä/sano/tee mitään mitä voisi myöhemmin käyttää minua vastaan.
Intohimo ei saa minua ryhtymään typeräksi. Kuvia vain vaatteet päällä.
Mitä te luulette että joku teidän alastonkuvilla etenkin jos niissä ei kasvot näy. Kuvia otetaan maailmassa nyt miljardi viikossa, AV mamma tissiprofiili ei kiinnosta ketään. Jos kasvot näkyy sitten voi kiinnostaa jotain tuttuja.
Minä lähetin kerran sellaisen videon miehelle, missä pissasin päälleni. En tiedä, miksi sellaisen halusi, kun minusta oli vähän hölmö, mutta lähetin nyt kuitenkin kun sellaista niin kovasti kinusi :D
Voikko lähettää mulle su kuvas :D
En antais, ja jos mies ei siitä tykkää, niin ei taida olla oikea mies, poikaystävä.
Kaiken te naiset uskotte. Ei voi olla miettimättä, että puuttuuko suomalaiselta naiselta peruskunnioitus/arvostus itseä kohtaan, jos suostutaan kaikkeen mitä ehdotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä lähetin kerran sellaisen videon miehelle, missä pissasin päälleni. En tiedä, miksi sellaisen halusi, kun minusta oli vähän hölmö, mutta lähetin nyt kuitenkin kun sellaista niin kovasti kinusi :D
Oletko pankissa töissä.
Hh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä lähde siihen leikkiin mukaan. Jos sun miehes nimi on Tero sun kuvat ei jää vain hänen iloksi. Vaan ne kiertävät kaikki ystävät läpi..
No ei ole Tero, vaan Antero👍
-Ap-
Ettei vaan olis Mulkero.
En ikinä. Exä otti minusta ilman lupaa yhden kuvan seksin jälkeen kännykällä, eikä suostunut sitä poistamaan. Onneksi siinä ei näy naama. Mutta ikinä en lähettäisi/ottaisi tuollaisia kuvia. Never.