Mies, miksi haluat naimisiin?
Kommentit (18)
Koska kaveritkin? Koska Disney? Koska painostettiin? Jokin muu?
Täältä ei löydy yhtään naimisiin haluavaa miestä..? :D
Hei, ihan tosi :D Tämä kiinnostaa aidosti.
Helpottaa joitakin juridisia asioita. Eipä tuolla muuten ole niin väliä.
En halunnut mutta pakotettiin. Erohan siitä sitten tuli.
En mä varsinaisesti halua naimisiin, mutta se lienee kannattavaa joissakin tilanteissa, esim. jos nainen haluaa, jolloin sen saa pidettyä todennäköisemmin tyytyväisenä. Juridiikka toisena mahdollisena syynä.
Disney-fantasiat ei nappaa ainakaan itseäni. En tiedä mitä muut miehet on asiasta mieltä, koska kukaan ei ole koskaan kommentoinut haluavansa naimisiin tai muutakaan vastaavaa.
Haluan parisuhteeseen ja naimisiin meno on omassa päässäni sinetti parisuhteelle.
En halunnut, mutta nainen vaati. Olisi pitänyt hälytyskellojen soida kirkonkellojen sijaan, kun alkoi uhkailla "avioliitto minun kanssani tai tiet erilleen"
Ei yksikään MIES joka on täysissä ruumiin ja sielun voimissaan halua naimisiin tämänpäivän ämmien kanssa.
Jos joku vielä suostuu näiden kanssa naimisiin menemään, on hän aivan varmasti tulevat ongelmansa henkilökohtaisesti ansainnut.
No tuota. Olikos vielä ketään muuta vapaaehtoista?
Halusin naimisiin, jotta silloinen tyttöystäväni, nykyinen vaimoni suostuisi tekemään todennäköisemmin lapsia. Suostui lopulta.
Onko ajatus naimisiinmenosta yleisesti ollut jo nuorempana vai syntynyt tyhjästä vasta aikuisiällä?
Vierailija kirjoitti:
Täältä ei löydy yhtään naimisiin haluavaa miestä..? :D
Ethän sä nyt ihan oikeasti voi olla yllättynyt, että täällä palstallakaan ei ole naimisiin haluavia miehiä?!
En halua enkä mene ellei ole pakko.
Nainen, en minä haluakaan. Muita kyssäreitä?