Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mitään "tasoja" tai markkina-arvoja ei ole olemassakaan niin miksi naiset sitten niin usein arvostelevat kavereidensa selän takana heidän puolisoitaan

Vierailija
14.05.2017 |

Joko nainen kuulemma ansaitsisi ja saisi niin paljon paremman tai sitten komean miehen kohdalla "se on aivan liian hyvä "Annalle", se varmaan pettää tai on oikeasti miehiin päin".

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikä arvostele.

Vierailija
2/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan.

Seuraava!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan.

Seuraava!

Uskon sen, mutta etkö ole koskaan ilmiötä kohdannut?

Vierailija
4/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän nyt ihmisten vikoja voi tiedostaa, vaikkei myönnäkään absoluuttisen arvosteluasteikon olemassaoloa.

Vierailija
5/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mies jota olen kaverin selän takana arvostellut on ihan kamala tyyppi ja arvostelu on tehty siitä näkökulmasta, että pitäisikö "Minnalle" sanoa että jätä se narsistinen sika, ihan jokainen ihminen ikään ja sukupuoleen katsomatta ansaitsee parempaa.

Vierailija
6/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tuttavapiirissäni ei kavereiden kumppaneita arvostella ainakaan sillä mittarilla millaiseksi "markkina-arvo" netissä mielletään, eli ulkonäön, duunin, etc. perusteella, vaan tuota "kaveri X ansaitsee parempaa" hoetaan lähinnä niissä ääritapauksissa, joissa puoliso on esim. pettäjä, narkkari, väkivaltainen... Ei todellakaan mistään "Mirkku on käynyt yliopiston mutta Markku vain amiksen, Mirkku _niin_ ansaitsee parempaa!"

Vierailija
7/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostelijalla on eri mittarit kuin kaverilla. Missä universaali markkina-arvo? 

Vierailija
8/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kuule ap sekoitat kahta eri asiaa. On ihan eri näkökulmat, kun ollaan suhteessa vrt. kun ollaan vasta etsimässä mahdollista kumppania.

Vierailija
9/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? En minä ole kuullut koskaan kenenkään arvostelevan kenenkään puolisoa. Voi olla, että jossain piireissä sellaista tapahtuu, mutta ei minun tuttavapiirissä eikä työkavereissa tms. En ole myöskään koskaan kuullut kenenkään sanovan tuontapaista mitä aloituksessa lukee, että "Pekka on ihan liian hyvä Annalle" tai "Pekka varmaan pettää". 

Mutta liikunkin ihan fiksuissa porukoissa, joissa ihmisiä kiinnostaa muuntyyppiset asiat kuin muiden haukkumiset.

Vierailija
10/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä kuule ap sekoitat kahta eri asiaa. On ihan eri näkökulmat, kun ollaan suhteessa vrt. kun ollaan vasta etsimässä mahdollista kumppania.

Millä tavalla eri näkökulmat ja miksi?

Vierailija
11/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko nainen kuulemma ansaitsisi ja saisi niin paljon paremman tai sitten komean miehen kohdalla "se on aivan liian hyvä "Annalle", se varmaan pettää tai on oikeasti miehiin päin".

Älä yleistä sun tyttökavereidesi juttuja muiden juttuihin. Mä en oo vastaavia kuullu ikinä.

Ja jos oikeesti sun kaverit puhuu toisten suhteista noin, etkä itse noita juttuja hyväksy, laajenna hyvä ihminen seurapiirejäsi. 

Vierailija
12/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä aika idioottien kouluttamattomien no life -tyyppien puheilta. Onneksi en ole itse kuullut tuollaista urpoilua ikinä. Vaihda tuttavapiiriä, jos joudut tuollaista typerää kuuntelemaan.

Vierailija
13/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla vaan on outoja kavereita.

Vierailija
14/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, ehkä sitä etsitään vielä? Siksikö asia niin usein vaietaan av:lla kun se on mahdollisesti hieman "vaiheessa"?

Vierailija
15/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä osoittaa että naiset kyllä määrittelevät miehen tason mutta suuttuvat siitä jos mies ottaa sen puheeksi.

Vierailija
16/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, ehkä sitä etsitään vielä? Siksikö asia niin usein vaietaan av:lla kun se on mahdollisesti hieman "vaiheessa"?

Mahdollisesti hieman vaiheessa? :D Ajattelitko, että se joskus oikeasti tulee valmiiksi?

Vierailija
17/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä osoittaa että naiset kyllä määrittelevät miehen tason mutta suuttuvat siitä jos mies ottaa sen puheeksi.

Mutta miksi on näin? Osaatko sanoa tai edes veikata perustellusti mitään?

Vierailija
18/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisesti hieman vaiheessa? :D Ajattelitko, että se joskus oikeasti tulee valmiiksi?

Eli mitään ei kannata enää yrittääkään, maailma on valmis?

Vierailija
19/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä mieti mitään kavereiden puolisoiden "markkina-arvoja". Joskus olen arvostellut jos mies kohtelee kaveriani huonosti, esim. manipuloi, on väkivaltainen jne (näitä tullut vastaan surullisen usein).

Vierailija
20/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luemmeko edes samaa keskustelua?