Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittaako nuo Suomi24 Treffien naiset ihan vitun rumia kuvia itsestään tahalleen ettei tulisi liikaa yhteydenottoja?

Vierailija
14.05.2017 |

Selailin naisten kuvia. Aivan hirveitä. Ei meikkiä, masentunut ilme, läsähtänyt olemus jne. Jollain hyvä aloituskuva niin seuraava on joku paskaisissa verskoissa vaeltamassa hiukset kuuden aamun heräämisen jäljiltä. Jos joudun kärsimään rumasta naisesta vaelluksella en tarvitse sitä mielikuvaa ennen tutustumista.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

I hear that bro!

Vierailija
2/12 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeille tullaan puunattuna miksi aloituskuvan pitää olla sellainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska niitä viestejä ja flirttejä tulee joka tapauksessa aivan liikaa. Jopa kuvattomille, vaikka profiilitekstissä sanoo heti olevansa läski ja susiruma eikä edes hae seksiseuraa. Vähemmän imarteleva kuva toimii myös hienosti ääliöseulana, joka karsii ap:n kaltaiset pois.

Vierailija
4/12 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan pikkasen huonomman. Livenä kauniimpi. Aattelin että se vähän karistaa seksin perässä juoksijat mut eipä sekään tunnu auttavan. Olen siis oikeesti kaunis. Mua halutaan vaan panna. Ainakaan s24 selta turha kuvitella löytävänsä mitään muuta.

Vierailija
5/12 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se miestenkään kuvien taso päätä huimaa :)

Vierailija
6/12 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en laita kuvaani lainkaan ja valitsen itse miehet sitten keille kirjoitan..kuva tulee sitten niille sopiville perässä.Toimii hyvin.

Vierailija
7/12 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsikään miestä, joka nillittää siitä että hiukseni ovat pörrössä...vaan miestä, joka tietää, miten hiukseni saa sekaisin ;)

Vierailija
8/12 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan pikkasen huonomman. Livenä kauniimpi. Aattelin että se vähän karistaa seksin perässä juoksijat mut eipä sekään tunnu auttavan. Olen siis oikeesti kaunis. Mua halutaan vaan panna. Ainakaan s24 selta turha kuvitella löytävänsä mitään muuta.

Annas kun arvaan. Olet ollut sinkkuna melko pitkään.

Vierailija
9/12 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, koska niitä viestejä ja flirttejä tulee joka tapauksessa aivan liikaa. Jopa kuvattomille, vaikka profiilitekstissä sanoo heti olevansa läski ja susiruma eikä edes hae seksiseuraa. Vähemmän imarteleva kuva toimii myös hienosti ääliöseulana, joka karsii ap:n kaltaiset pois.

Tällä logiikalla kun on liikkeellä ei ihme jos miesten taso tuntuu huonolta. Toimii myös laatumiesseulana.

Vierailija
10/12 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelle tuli yllätyksenä, että enemmistö siellä sivuilla on ns. jakojäännöksiä... Niin miehistä kuin naisista. Kuitenkin sieltäkin joku löytää jotain, että eipä siinä mitään pahaa.

Vierailija
11/12 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelle tuli yllätyksenä, että enemmistö siellä sivuilla on ns. jakojäännöksiä... Niin miehistä kuin naisista. Kuitenkin sieltäkin joku löytää jotain, että eipä siinä mitään pahaa.

Siellä on niitä joilla ei ole ollut erotessa valmiiksi uusi katsottuna. Jotkut ottavat lennosta uuden ja pätkäyttävät naimisiin samantien.

Vierailija
12/12 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomi24-miehet puolestaan saattavat jopa laittaa edustavan kuvan ( voi toki olla 10v vanha), mutta treffeille tullaan verkkareissa, tukka likaisena ja nuuska huulessa? Yök.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä