Tutustuin netissä ulkomaalaiseen mieheen ja nyt hän on tulossa Suomeen. Mitä teen?
Juttelimme netissä vuoden ja kuukausi sitten hän tunnusti ihastuneensa minuun. Sovimme, että tapaamme kasvotusten ennen kuin alamme virallisesti seurustella. Mitä minun kannattaisi esitellä Suomesta? Mies tulee kaukaa, joten Suomi ja suomalainen kulttuuri on hänelle vieras.
Kommentit (52)
Mulla kävi joskus samoin! Ukkeli tuli sitten tosiaan Suomeen jostain hevonkuusesta...
Riippuu aika paljon siitä missäpäin Suomea asut. Itse asun Helsingissä ja tietysti pääkaupungissa on jo itsessään paljon nähtävää ja koettavaa. Veisin varmaan myös käymään Porvoossa. Se on varsinkin kesällä kiva kaupunki ja vanhakaupunki varsinkin on näkemisen ja kokemisen arvoinen. Jos olisi auto käytössä niin lähtisin hänen kanssaan myös jonnekin maaseudulle että näkisi enemmän Suomen luontoa. 533Rannikolla ihan eteläisessä Suomessa on ihania paikkoja myös. Tekemiset riippuu myös siitä mistä hän on kiinnostunut ja paljonko rahaa on käytettävissä.
Tarviiko sitä ohjelmaa niin paljon? Majoittuuko hän sinun luoksesi? Jos, niin tehkää yhdessä vaikka ruokaa. Kätevä pikkutesti mahdollisen yhteiselon kannalta.
Mistäpäin on tulossa ja mistä on kiinnostunut? Jos asuu jossain suurkaupungissa niin Suomen luonto voi olla oikeasti aika hieno kokemus jos ei ole ennen maaseudulla aikaansa viettänyt.
Ei kannata hössätä turhia. Nyt kun alatte seurustella virallisesti niin muisya ehkäisy. Mutta jos hän on katolinen niin muista varmat päivät. Ensimmäisen viikon jälkeen voitte mennä uloskin, jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu aika paljon siitä missäpäin Suomea asut. Itse asun Helsingissä ja tietysti pääkaupungissa on jo itsessään paljon nähtävää ja koettavaa. Veisin varmaan myös käymään Porvoossa. Se on varsinkin kesällä kiva kaupunki ja vanhakaupunki varsinkin on näkemisen ja kokemisen arvoinen. Jos olisi auto käytössä niin lähtisin hänen kanssaan myös jonnekin maaseudulle että näkisi enemmän Suomen luontoa. 533Rannikolla ihan eteläisessä Suomessa on ihania paikkoja myös. Tekemiset riippuu myös siitä mistä hän on kiinnostunut ja paljonko rahaa on käytettävissä.
Helsinkiä esittelen hänelle, on auto ja rahaa
Jos mies saapuu Helsinkiin lentäen voisi vaikka viettää päivän siellä jos Ap asuu muualla. Raitiovaunusta näkee jo hyvin nähtävyyksiä. Kesällä voi uida ja soutaa ja saunominen ja grillaaminen voisi olla mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistäpäin hän on kotoisin?
Etelä-Koreasta
Minä käytin ulkomaalaista kaveria Kolilla.
Korealaiselle on varmaan suurkaupungit tuttuja, elämys olisi varmasti maaseutu/saaristo. Mites joku päiväristeily, tehdään Helsingistä varmaan lähisaarille päivämatkoja? Hanko on kiva päiväretkikohde. Bengtskärin majakka.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata hössätä turhia. Nyt kun alatte seurustella virallisesti niin muisya ehkäisy. Mutta jos hän on katolinen niin muista varmat päivät. Ensimmäisen viikon jälkeen voitte mennä uloskin, jos siltä tuntuu.
Emme aio harrastaa seksiä ensitapaamisella
Viet tietysti saunomaan perheesi kanssa. Yhdessä lauteilla hänkin voi rentoutua ja Gambialaisena kestää hyvin kuumuutta. Sahtijanojuomaa ja mämmiä sitten saunan päälle.
Vihdalla hakkaaminen voi hieman pelästyyttää SM seksissä.
Lähetä hänelle ensin kaikki rahasi että hän saa luvat kuntoon Suomeen matkustamista varten.