Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan mun miestä, oikeasti

Vierailija
13.05.2017 |

En enää tiedä mihin tartten koko miestä. Itse asiassa MUSSA on enemmän miestä kuin siinä. Se on täysi kusipää. 15 vuotta oon harrastanut seksiä tuon saman vitun idiootin kanssa. Ainut syy miksi katselen sen ällöttävää naamaa on tää talo josta se maksaa puolet. Luen hälytyslistaa päivittäin siinä toivossa että olis napsahtanut. Vituttaa joka kerta kun se tulee ehjänä töistä kotiin.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli lähellä että olis ajanut hirvikolarin ja kertoi siitä sitten kotona. Eka ajatus mulla oli että voi helvetti kun ei osunut. Ja toisekseen vitutti kun se selitti sitä kesken emmerdalen. Ap

Vierailija
2/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene hoitoon!!

Sano sama mun miehelle jota ei yksikään muu olisi näin kauan katsellut. Ei se luonnollisesti näe itsessään mitään vikaa. Muuten vaan aiheuttanut paniikkihäiriön mulle ja todnäk parille lapsellekin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran oli lähellä että olis ajanut hirvikolarin ja kertoi siitä sitten kotona. Eka ajatus mulla oli että voi helvetti kun ei osunut. Ja toisekseen vitutti kun se selitti sitä kesken emmerdalen. Ap

Mikä витун еmmerdalen.

Vierailija
4/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittu ota ero! Parempi kerrostalon vuokrakämpässä kuin tuollaisen kanssa. Jos talo on niin tärkeä, niin olet miehesi täysin ansainnut.

Vierailija
5/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta: mitä miehesi on tehnyt tai ei ole tehnyt ansaitakseen vihasi?

Vierailija
6/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittaja sekaisin?

Sehän on sun ihan itse valitsema kumppani, mitä helvettiä sä siitä tänne meille valitat?

Vierailija
7/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Auer mennyt taas naimisiin?

Vierailija
8/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat suominaiset.

Vierailija
9/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta: mitä miehesi on tehnyt tai ei ole tehnyt ansaitakseen vihasi?

Huutaa kuin mielipuoli mulle ja lapsille koko ajan ja joka asiasta. Joudun kulkemaan varpaisillani omassa kodissani. Lapset ei halua kertoa asioitaan isälle kun tietävät miten suhtautuu asiaan kuin asiaan. Alkuvuosina ja aina silloin tällöin edelleen jaksan sanoa vastaan mutta kaikilla on helpompaa kun annan mennä toisesta korvasta ulos. En voi soittaa kellekään, kaikki mun (nyt jo entiset) ystävät oli kaikki jotenkin huonoja jne. Haukkuu ja arvostelee ihmisiä, puhuu rumasti kaikille. Maailman lyhytpinnaisin ihminen. Mulla on ihan todella todettu paniikkihäiriö ja huomaan samaa ahdistuneisuutta parissa lapsessa. Ero ei tule nyt kysymykseen eikä varmaan koskaan jos itseäni tunnen. Ap

Vierailija
10/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pulssi noin 150 miehen lähellä. Ap

Vierailija
11/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Heti.

Vierailija
12/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä kuoppasi kaivat jos et eroa.

Vierailija
13/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero ei tule nyt kysymykseen eikä varmaan koskaan jos itseäni tunnen. Ap

No sopeudu sitten tilanteeseesi ja lopeta passiivis-aggressiivinen vinkuminen.

Vierailija
14/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista.... :'(

Ei meilläkään hyvin mene ja kuljen välillä murhafiiliksissä (palstalla todella kannattaisi erottaa ihmisen tarve purkaa vihaansa ajatusten tasolla - ja teot) mutta mies koittaa päinvastoin olla silti ihana mulle...mutta mä olen niiiin loukkaantunut kaikista elämäni asioista ennen tätä suhdetta, etten hyväksy KENENKÄÄN kiltteyttä annettuna. Paskaa sieltä niskaan kuitenkin kohta (lopulta) sataa. Vaikka ei ole satanut yli 10 vuoteen. Mies saa paskaa niskaansa siksi, että häntä on kohdeltu hyvin, niin ei jaa hyvinvointiaan mulle tarpeeksi paljon.

Vierailija
15/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu. Mun piti ihan muistella, että enhän mä ole käynyt tätä aloitusta kirjoittamassa. Sillä erotuksella, että seksiäkään ei ole ollut viiteen vuoteen (onneksi). Aavistuksen enemmän toivon kyllä, että se löytää toisen naisen, kuin että ottaa kontaksia hirven tai toisen auton kanssa. Olen sietänyt sitä, että se on laiska ja itsekäs, mutta nyt siitä on tullut ilkeäkin. 

Vierailija
16/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se ero nyt kannattaa, hei pelasta itsesi ja lapsesi. Se mieskin on varmaan ahdistunut jos se noin käyttäytyy. Ei kai se talo voi kaikkea merkata?

Repäise ja eroa.

Vierailija
17/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero ei tule nyt kysymykseen eikä varmaan koskaan jos itseäni tunnen. Ap

No sopeudu sitten tilanteeseesi ja lopeta passiivis-aggressiivinen vinkuminen.

Oon mielestäni aika hyvin sopeutunut koska yleensä annan olla ja yritän unohtaa koko ukon olemassa olon ja tässähän mä olen vielä 15 vuoden jälkeenkin. Ap

Vierailija
18/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ero tule kysymykseen? Kuulostaa mun ex-mieheltä. Siinä vaiheessa kun huomasin toivovani hänelle onnettomuutta havahduin. Ero oli helppo, jätin kaiken paitsi lapset taakseni ja nyt saa mies raivota yksinään. Mikään materia ei korvaa mielenrauhaa, *namaste*

Vierailija
19/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa sitä alkaa nähdä arkena tällaisenkin tavallaan melkoisen sairaan tilanteen. Ap

Vierailija
20/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saisit jäädä vapaasti miehesi luo, yritä ajatella lapsiasi, joista on tulossa samanlaisia lynttäänpoljettuja raasuja.