läski bridget jones alkaa
Kommentit (10)
Mielestäni Rene Zellweger on Bridgettinä ollut näteimmillään (eihän se nyt ylipäätään mikään suuri kaunotar ole). Monissa muissa leffoissa ihan järkyttävän laiha!
Vierailija:
Mielestäni Rene Zellweger on Bridgettinä ollut näteimmillään (eihän se nyt ylipäätään mikään suuri kaunotar ole). Monissa muissa leffoissa ihan järkyttävän laiha!
Ja kyllä, minulla on kaksi tyttöä ja aion pitää huolen että he urheilevat ja pitävät huolen ulkonäöstään.
hänen täyteläisen pehmeää vartaloaan. Ihana kroppa mimmillä, itse olen tällainen luiseva tikku, olisi ihanaa saada vähän muotoja! Ei ole auttanut suklaansyöminen, eikä kerman liruttelu ruokiin. Läpipasko kai olen...
eivät luo lapsilleen ulkonäköpaineita... Toiv. ap:llä ei ole lapsia :(
Uskomatonta....mitenhän laiha sitä ihmisen pitäs olla, ettei läskiks haukuttas;) Ei yhtään ulkonäköpaineita aseteta toisille, ei, ei....
Vierailija:
eivät luo lapsilleen ulkonäköpaineita... Toiv. ap:llä ei ole lapsia :(
pituuskin näyttää aika normaalilta?
miten elokuva muuten päättyi? jaksoin katsoa ainoastaan siihen asti, kun tuli hugh grant sen synttäreille.
perhejuhliin, joissa olivat mm. Darcyt. Isi-Darcy julisti odottelevansa kihlauutisia Markilta ja Natashalta. Bridget pimahti. Julisti ääneen mielipidettään ja häipyi paikalta.
Bridgetin kaverit olivat lähdössä Pariisiin ja houkuttelivat Bridgetin matkalle. Kotinsa alaovella Bridget kaiveli avaimiaan, kaverit autossa huhuilivat häntä. Sitten ilmestyi Mark ja Bridget jäikin hänen kanssaan kotiin.
Asunnossaan Bridget lähti vaihtamaan vaatteita (lähinnä etsi pienet alushousut). Sillä välin Mark näki Bridgetin päiväkirjan ja siellä vähemmän mairittelevia merkintöjä itsestään (mm. I hate him! alleviivattuna) ja häipyi paikalta.
Bridget huomasi Markin lähteneen, huuteli ikkunasta perään ja säntäsi kissaeläinkuosiset alkkarit, toppi ja lyhyt villatakki päällään lumisateeseen Markin perään. Juoksenteli korttelikaupalla hänen perässään, kunnes ei enää nähnyt tätä. Bridget kääntyi ja huomasi Markin tulevan jonkun liikkeen ovesta ulos ja alkoi pyydellä anteeksi. Mark totesi siihen, että siksi hän kävikin ostamassa uuden päiväkirjan Bridgetille. Siinä sitten halailtiin ja pusuteltiin kadulla ja ihmiset ilmeistä päätellen hiukan päivittelivät Bridgetin asuvalintaa.
Möläyttelen just samanlaisia juttuja ja näytän yhtä luonnonlapselta ilman meikkiä.
Tuo on tosi hauska leffa.