Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä mies SELVÄSTI lauhkeampi ja tottelevaisempi kun olette antaneet sille

Vierailija
13.05.2017 |

ja jos on niin kuinka kauan vaikutus kestää?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Vaikutus kestää 4-8 tuntia.

Vierailija
2/26 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauhkea ja tottelevainen? Kerrotko, millainen mies on, kun hän on lauhkea ja tottelevainen?

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin vahvistaa yllä olevan.

Vierailija
4/26 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se koskaan ole erityisen lauhkea tai tottelevainen, mutta onhan se hyväntuulisempi. Ehkä noin pari päivää kestää, toki niin, että hyväntuulisuus vähenee koko ajan. Jos ei saa vaikka 3-5 päivään, mieliala laskee selvästi ja häntä kiukuttaa.

Vierailija
5/26 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoisen pari tuntia kestää ja sitten alkaa kampitus uudestaan.

Vierailija
6/26 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaneet mitä?

Jos seksistä puhutaan niin kyllähän mies on se joka antaa.

Vierailija
7/26 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo mummo opetti, että kannattaa aina antaa kun omamies haluaa, tekevät sitten kiltisti mitä pyydetään. Kun haluan jotain työtä tai asiaa mieheltäni, niin se helppo kikka  seksiä heti aamusta , kunnon käsittely! Päivän aikana vähän vihjettä mitä voisi illalla saada kun muksut nukkumassa...TOIMII AINA! Nalkutus ei toimi, mutta tussulla saa toimimaan.

Vierailija
8/26 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti kirjoitti:

Jo mummo opetti, että kannattaa aina antaa kun omamies haluaa, tekevät sitten kiltisti mitä pyydetään. Kun haluan jotain työtä tai asiaa mieheltäni, niin se helppo kikka  seksiä heti aamusta , kunnon käsittely! Päivän aikana vähän vihjettä mitä voisi illalla saada kun muksut nukkumassa...TOIMII AINA! Nalkutus ei toimi, mutta tussulla saa toimimaan.

Minulla toimii tuo myös! Kun syömme viikonloppuna aamupalaa ja lapset eivät ole lähellä vilauttalen vähän jalkoväliä', koskettelen miestäni ja olen kuin kuuma kissa, niin päivän hommat hoituu hetkessä ja lasten ollessa päiväunilla TYYDYTÄN mieheni....ja tarvittaessa jatkamme yöllä.

Vierailija
9/26 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuso kirjoitti:

Olispa minulla tuollainen vaimo nalkuttavan sijaan. Tekisin muutenkin mitä vain jos sitä pillua edes joskus saisi. Meidän perheessä pillu on tiukassa.

Ja minulla myös, Mistä tuollaisia naisia saa?

Vierailija
10/26 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös työpaikalla toimii miespuolisten työkavereiden kanssa, kun on "naisellinen, vähän flirtti" tekevät ilomielin lisätöitä ja palveluksia.

Vierailija
11/26 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan miehelleni aina seksiä kun hän on sitä vailla ja hän minulle. Joskus on tosi väsynyt olo, niin nainen pääsee helpolla levittää vain haarat auki ja nauttii kun mies hoitaa hommat.

Vierailija
12/26 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa kun tuntuu että p*llu on joillekin tyyliin keino saada mies tekemään jotain. Ihan kuin joku vallan väline. Ei ihme että miehet pitää naisia itsekkäinä ja kieroina XD Itse kyllä näkisin, että harrastan seksiä, koska rakastan ja haluan miestäni ja kaipaan jatkuvasti molemminpuolista nautintoa.

Vierailija
13/26 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ainakin vaikuttaa. Muutaman päivä menee säyseenä ja jos viikko tulee täyteen edellisestä seksikerrasta, niin ärtyneisyys kasvaa, samoin pakotus pusseissa. Viimeistään siinä vaiheessa vaimo herää, kokeilee nukkumaan mennessä pussien painoa ja tietää miehellä olevan tarpeeksi haluja. Haluja on koko ajan, mutta piru säännöstelee niitä. Sitten seksin jälkeen taas ollaan nallekarhua ja avuliaita. Miehet on yksinkertaisia eläimiä, joten monilla taitaa testosteronit vaikuttaa tekemisiin ja mielialoihin. Itse en ainakaan pysy nahoissa, jos seksikerta venyy pitkälle toiselle viikolla. Kaksiviikkoa taukoa on jo piru merrassa. No toki en ole koskaan joutunut taukoja pitämäänkään, joten voi olla tottumiskysymyskin. Siitä jännä, että käteenveto tai suihinotto ei vie pakotusta kuin pariksi päiväksi, jos edes niiksi.

Mutta kyllä toi asia on toisinkin päin. Jos vaimolta jää orkku saamatta, niin näkyy naamasta. Onneksi helvatun harvinaista. On tullut kielipeliä + sormetusta harjoiteltua enemmän kuin mitään muuta harrastusta eläissäni.  Ikää jo sen verran, ettei naimaorkut ole enää tavanomaisia, jolloin kielipelillä mennään. Mutta auta armias, jos hän vanhasta muistista pääseekin naimaorkkuun päällä ollessaan. Kehrää kuin kissa pitkään ja ollaan niiin avuliaita taas.

Vierailija
14/26 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottaa kun tuntuu että p*llu on joillekin tyyliin keino saada mies tekemään jotain. Ihan kuin joku vallan väline. Ei ihme että miehet pitää naisia itsekkäinä ja kieroina XD Itse kyllä näkisin, että harrastan seksiä, koska rakastan ja haluan miestäni ja kaipaan jatkuvasti molemminpuolista nautintoa.

Sehän on vallankäytön väline vailla vertaa. Feministit eivät tätä tajua.

Vierailija
15/26 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehellä vaikuta, mut mulla vaikuttaa! Kyllä mieluiten päivittäin haluan seksiä.

n32

Vierailija
16/26 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kirjoitti:

Näin se vain on miehet ovat kautta historian ja tulevat jatkossakin haluamaan kovasti pillua!

Nykyajan suomalaiset  naiset ovat haluttomia, ja aika monet miehet joutuvat kärsimään pillun puutteesta, eipä ihme että avioeroja on niin paljon ja pettämistä. Pitäkää naiset,  miehet TYYTYVÄISINÄ niin parisuhde voi hyvin yksinkertaista. Itse ilahdutan miestäni kauniilla alusvaatteilla, sheivatulla pillulla ja kotonakin meikkaan vähän ja tuoksun  hyvälle ja olen seksissä aktiivinen ja valmis uusiin juttuhin....Olemme harrastaneet seksiä mieheni kanssa 15v, ja himo ja halu on edelleen kova! Olen aina valmis antamaan miehelleni pillua kun vain hän sitä haluaa. Ja haluaa usein.

Ihana vaimo olet, KATEEKSI KÄY

Vierailija
17/26 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksissä aktiivinen nainen ja pitää vielä huolta pillustaan..........AAH!

Vierailija
18/26 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimii toisinpäin: vaimo on sitä mieltä että kun pitää minua siveysvyöhön lukittuna niin käytös paranee kummasti, sitten kun olen saanut niin kuulemma huomioin häntä paljon huonommin pari päivää.

Vierailija
19/26 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan vittumaisempi ja aggressiivisempi.

Vierailija
20/26 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies on paljon tottelevaisempi, kun on puutteessa. Hyväntuulinen se ei silloin ole. Näitä ei oikein voi saada samaan aikaan. Joko mies on tottelevainen ja huonotuulinen tai onnellinen, lauhkea ja laiska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä