Olen todella pettynyt tyttäreeni.
20v tyttäreni ihmetteli iltapäivällä minulle, että miksi joka paikassa on lippuja puolitangossa. Kun sanoin hänelle, että se johtuu Mauno Koiviston kuolemasta, niin tyttö katsoi minua ihmeissään ja kysyi ihmeissään, että kuka kyseinen henkilö on ja koska hän on kuollut :-( .
Kommentit (6)
Olisi kyllä aika paha, ellei voisi äitinsä kanssa puhua rehellisesti, pelkäämättä näyttävänsä joskus tietämättömältä tai ajattelemattomalta. Sääliksi käy tyttäresi.
N -63, Kekkosen kaudelta
Vierailija kirjoitti:
Oletit varmaan, että päiväkoti, koulu yms hoitaa nää asiat kuntoon? Anna sille edes netti käyttöön ja opeta lukemaan uutisia.
No luulisi että peruskoulussa olisi puhuttu Mauno Koivistosta,vai onkohan siellä enää mitään opetusta?
ja sullakin varmaan toi lehtien lukeminen rajoittuu Iltalehteen
Eli tyttö ei tunnistanut presidenttiä joka ei ole ollu pressana tai ollut erityisen esille julkisuudessa tytön elämän aikana? Näin nyt vaan käy joskus. Tästä voi ottaa nyt ottaa oppimiskokemusksen ja lukea manusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletit varmaan, että päiväkoti, koulu yms hoitaa nää asiat kuntoon? Anna sille edes netti käyttöön ja opeta lukemaan uutisia.
No luulisi että peruskoulussa olisi puhuttu Mauno Koivistosta,vai onkohan siellä enää mitään opetusta?
ja sullakin varmaan toi lehtien lukeminen rajoittuu Iltalehteen
Ei meillä erityisemmin presidenttejä opiskeltu. Jos olivat oleellinen osa kotien historiallista tapahtumaa kuten Mannerheim niin sitten käytiin enemmän läpi