Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret ja lupaavat norjalainen sarja

Vierailija
13.05.2017 |

Onko kukaan teistä vielä katsonut kyseistä sarjaa? Kuulemma "seuraa" Skamin jalanjälkiä. Itse katsoin ensimmäisen jakson ja aion jatkaa katselua. Ensimmäinen jakso jäi vähän auki ja hieman kiinostaa, mitä sarja tuo tullessaan. Mutta samoja täpinöitä en saanut kuin Skamissa katsoessani.

Mutta kertokaa omia mielipiteitänne :)

Linkki:
http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201705112200131986_tw.shtml

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon koukussa! Skamissa puolestaan on hauskaa se, että nuorena lukioikäisenä on oikeasti huoletonta, vaikka ne murheet tuntuukin silloin isoilta. 

Vierailija
2/11 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pitääpä tässä katsella, ei yhtään huonolta vaikuttanut. Voi olla, että itsekkin jään koukkuun. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok sarja. Aioin katsoa kaikki jaksot, mutta ilmankin voisin elää.

Vierailija
4/11 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kaksi kautta putkeen. Ne mitä Yle Areenassa näkyy. Koukuttava sarja. Onko tätä tehty 3. kautta?

Vierailija
5/11 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin koko sarjan putkeen koska se on hyvä ja olen nyt saikulla.

Vierailija
6/11 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä sarja, koskettava ja realistinen.

Vierailija
7/11 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat kaudet katsottu YLE Areenasta. Päällimmäisenä mieleen jäi Elisen näyttelijän ärsyttävä puhetyyli ja maneerit.

Vierailija
8/11 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä spoiler alerttia tähän väliin.

Katsoin sarjan eilen loppuun. Oli varsin viihdyttävä ja mielenkiintoisia hahmoja. Jäi tosin erityisesti Nennen kohtalo häiritsemään. Ilmeisesti kaikesta säätämisestä huolimatta jatkoi Leon kanssa. Ukkohan on täysi mulkku, pompottelee Nenneä miten sattuu.

Toivottavasti tulee jatkoa pian.

Vierailija
9/11 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin että skam oli joku pienellä budjetilla itse koululaisten vääntämä youtube-henkinen juttu, jota katsoo vaan teinitytöt? itse tykkään hyvistä sarjoista, mutta tuota katsomaan en kyllä hakeutuisi (skam)

Vierailija
10/11 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua! areenassa ei enää mahdollista katsoa ja mulla jäi tämä kesken. mistähän löytyisi? 

Vierailija
11/11 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö mistään tätä sarjaa enää?? En oo nähny ja haluisin kattoo. Ylessä ei enää oo mut jos joku tietää Tulkaa kertoo ja siis sillee et on suomeks tekstitykset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi