Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stalkkeritarinoita?

Vierailija
13.05.2017 |

Lauantai-illan ratoksi: onko teitä koskaan stalkattu? Teininä, aikuisena, netissä/livenä, joku exä tai työkaveri tai tuntematon, mies vai nainen, mitä vaan? Miten pääsit eroon vai pääsitkö?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, joka joulu tontut stalkkaa ja tekee muistiinpanoja käytöksestäni. Ahdistaa. En pääse eroon.

Vierailija
2/5 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä. Kolme vuotta eron jälkeen stalkkasi, ajoi mut mm. pois Facebookista stalkkauksensa takia. Kävi oven takana ja tiesi kaikki liikkeeni jne. Ei oikeastaan pelottanut, ärsytti ja vitutti lähinnä. Nyt on n. 3kk ollut hiljaista, ilmeisesti on löytänyt uuden stalkattavan ja hyvä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaa myöntää mutta olen itse "stalkkeri", ainakin siinä mielessä että nykyisen miehen exää stalkkaan netissä. Tälle ei ole edes mitään syytä. Alunperin halusin tietää miltä hän näyttää, oli tarve verrata, kun suhteemme alkoi mulla oli hyvin alhainen itsetunto; kiitos miehen ja oman tarkan itsetutkiskelun, se on parantunut roimasti. He eivät ole missään tekemisissä keskenään, ero oli sotkuinen ja mies pettyi hänen käytökseensä valtavasti.

Huomasin sitten, että hänellä on ihan avoin Facebook-tili ja löysin myös Instagramin - meillä kun on yhteisiä tuttuja. Ollaan oltu nyt 2 vuotta yhdessä miehen kanssa, heidän erostaan on 3,5 vuotta, aloitin tämän stalkkaamisen meidän suhteen ekoina kuukausina... Ja yhäkään en osaa sitä lopettaa, siitä on tullut tapa. Olisi hirveää jos mies saisi tietää, tai kukaan yhteinen tuttu, kaikki varmaan pitäisi mua kahjona. Saati sitten tuo ihminen itse. Joten kellekään en tästä puhu.

En koe tuota exää mitenkään uhkana, mutta silti mua vaan kiinnostaa. Hänellä menee aika huonosti, mielenterveysongelmia ym.

Vierailija
4/5 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolottaa myöntää mutta olen itse "stalkkeri", ainakin siinä mielessä että nykyisen miehen exää stalkkaan netissä. Tälle ei ole edes mitään syytä. Alunperin halusin tietää miltä hän näyttää, oli tarve verrata, kun suhteemme alkoi mulla oli hyvin alhainen itsetunto; kiitos miehen ja oman tarkan itsetutkiskelun, se on parantunut roimasti. He eivät ole missään tekemisissä keskenään, ero oli sotkuinen ja mies pettyi hänen käytökseensä valtavasti.

Huomasin sitten, että hänellä on ihan avoin Facebook-tili ja löysin myös Instagramin - meillä kun on yhteisiä tuttuja. Ollaan oltu nyt 2 vuotta yhdessä miehen kanssa, heidän erostaan on 3,5 vuotta, aloitin tämän stalkkaamisen meidän suhteen ekoina kuukausina... Ja yhäkään en osaa sitä lopettaa, siitä on tullut tapa. Olisi hirveää jos mies saisi tietää, tai kukaan yhteinen tuttu, kaikki varmaan pitäisi mua kahjona. Saati sitten tuo ihminen itse. Joten kellekään en tästä puhu.

En koe tuota exää mitenkään uhkana, mutta silti mua vaan kiinnostaa. Hänellä menee aika huonosti, mielenterveysongelmia ym.

Hah, mä taassen stalkkaan entistä koulukiusaajaani FB!! En kanssa oikeastaan tiedä syytä, mut kai se on vertailua???

Vierailija
5/5 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskellessa oli eräs nuorempi mies.opiskelija, joka lähetteli mulle viestejä jne, Tiesi missä asuin ja taisi seurata kotiinkin. Lopetti/kyllästy ku en reagoinut. Onneksi, se tyyppi oli vähän pelottava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä