Lempimaasi Euroopassa (Suomea ei saa valita)?
Kommentit (466)
En ole ajatellut tuollaista koska en inhoa mitään aluetta maapallolla. Joidenkin maiden miespuolisia kyllä inhoan ja heti mieleen Afganista ja Pohjois-Korea. Pohjois-Korean mentaliteetti toisinajattelijoiden suhteen ja naisten ja tyttölasten asema Afganistanissa.
Euroopasta en inhoa mitään maata enkä myöskään ole asettanut mitään maata ylemmäksi muita euroopan maita. Venäjä on iso, laaja maa ja sitä en katso euroopaksi. Kiistelee Kiinan kanssa idässä olevista maista ja niiden omistusoikeudesta.
Kreikka. Olen sen jo kymmeniä kertoja testannut.
inhokkeja on kaksi: Unkari ja Turkki. Johtuu erityisesti niiden ääliöistä päämiehistä ja maiden harrastamasta epäoikeudenmukaisesta poliitiikasta. En halua kannattaa kummankaan maan turismia sentilläkään.
Itseasiassa Pohjois-Turkki on Eurooppaa ja Etelä-Turkki Lähi-Itää.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa Pohjois-Turkki on Eurooppaa ja Etelä-Turkki Lähi-Itää.
Samantekevää, sanoi siili kun juuriharjaa suuteli. Yhtä surkeita molemmat, ei kannata matkustaa.
Lempimaa on Ranska, koska ranskalaiset naiset pieree paljon ja todella tuhteja tuoksuja.
Lempimaa Slovenia. 💚💙 Tietäjät tietää. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemppareita on hirveästi.. Norja, Iso-Britannia, Sveitsi, Hollanti, Italia, Tanska.... Ei ole toistaiseksi inhokkeja. En lähtisi Turkkiin tällä hetkellä turvallisuussyistä enkä muutamiin muihinkaan maihin, mutta sinänsä ei ne mitään inhokkeja silti ole.
Turkki Euroopas?
Oikeesti nyt, stana!
Turkki sijaitsee hallinnollisesti, maantieteellisesti, väestöllisesti ja kulttuurillisesti suurimmaksi osaksi Aasiassa. Bosporinsalmen länsipuolinen osa Turkkia kuuluu Eurooppaan.
Saksa ja Itävalta on aika jees. Tykkään niiden loogisesta ja järjestelmällisestä kulttuurista, missä asiat on kunnossa ja toimii. Usein paremmin kuin meillä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Sveitsi on kiva, ei inhokkeja.
En tiedä haluaisinko kuitenkaan asua siellä. Mitä olen lukenut maassa elämisestä, niin ne on todella kansallismielisiä eikä niinkään avoimia ei-sveitsiläisille. Paljon hankalaa byrokratiaa ja se kansanvalta, kaikkeen pitäisi perehtyä itse ja äänestää kaikesta. Kansanedustajat mun mielestä parempi malli.
Lempimaita:Italia,Norja,Kreikka ja Iso-Britannia,Itävalta.
Vierailija kirjoitti:
Saksa
Ja inhokki Turkki
Suosikkimaat Italia ja Iso-Brittannia. Italian rikas kulttuuri, kieli, kauniit ihmiset, tyyli, luonto..
Ruotsi ehkä inhokki, kun ovat kohdelleet meitä suomalaisia aina alentuvasti ja noh, on myös vähän tylsä paikka.
Itävalta, Saksa, Sveitsi, Italia
Suosikki Norja koska maisemat
Inhokki Liechtenstein koska siellä ei ole yhtään mitään ja Monaco koska ökyily ei nappaa
Pakko sanoa, että SUOMI.