Onko muita, jotka aikovat valita Mehiläisen lääkärikeskuksen perusterveyskeskuksekseen heti 2019 alussa?
Siellä on sentään kunnon lääkärit töissä. Alojensa huippuja. Ja kaikki puhuvat selvää suomen kieltä.
Kommentit (7)
Ei tollanen veronkiertäjälafka kyllä kiinnosta.
Mikä muu tahansa kuin Mehiläinen. Kokemusta siitä on.
Mehiläisellä on hoitajalla ainakin ihan paskat oltavat. Kaikesta säästetään ja koko ajan pitää tehdä enemmän vähemmällä hoitaja määrällä. Lääkäreillä varmaan onkin paremmat oltavat.
Toivottavasti ei tarvitse valita mitään vaan pysyy terveenä.
Elä tuu. Oon Mehiläisellä sairaanhoitajana. Pomot säästää kaikesta mahdollisesta ja nostaa itse miljoonapalkkoja vuodessa. Työolosuhteet on aivan naurettavat. Lääkärien liksoista ja olosuhteista en tiedä, kun keikkuvat tuola norsunluutornissaan, mutta ei nuo ole yhtään sen ihmeellisempiä kuin julkisen puolen lääkärit. Ehkä vähemmän töitä eikä niin kiire (toistaiseksi) josta voi johtua että asiakkaasta tuntuu kuin olisi parempaa osaamista.
Vaihdan kesän jälkeen julkiselle, vanhuspuolelle töihin. Ihanaa. Palkka maksetaan oikein. En ikinä aijo käyttää enkä suositella mehiläisen tai muiden yksityisten käyttämistä, sillä heitä ei kiinnosta potilas vaan mahdollisimman suuret voitot ja pienet menot.
Se on ainakin varma etten valitse Mehiläistä, Terveystaloa enkä Attendoa. Vastenmielisiä nämä veroparatiisiyhtiöt. Mua harmittaa ihan älyttömästi että Terveystalo osti Diacorin, se olisi ollut minun vaihtoehto aikaisemmin. Mutta sekin vaihtoehto meni.
Onneksi olen perusterve ja yhden käden sormilla voi laskea lääkärinkäyntini viimeisen kolmenkymmenen vuoden aikana.
Aion valita yhtiön jolla on huippupalvelu ja maksaa veronsa Suomeen.