Kissa ei syö paljaaltaan omegaöljyä, oletteko sekoittaneet ruokaan?
Kyseessä tämä tuote
https://www.yliopistonapteekki.fi/care4pets-omega-oil-koirille-ja-kisso…
Kommentit (11)
Jollei sellaisenaan syö, älä laita ollenkaan! Kyllä elukat tietää, mitä ne tarvitsee ja mitä ei. Tietäisi ihmisetkin, jos osaisivat kehoaan kuunnella!
Miksi kissan pitäisi syödä omegaöljyä?
Eläinlääkäri kehoitti ostamaan tätä hilseilevän turkin takia joten ostin.
Ap
Kissalle en ole, koiralle olen. Toimii varmaan kissallakin samalla periaatteella, eli jos sekoitettu tarpeeksi hyvään sapuskaan niin ei edes huomaa öljyä seassa.
En ole antanut, kissamme on kranttu ja huomaisi varmasti, jos sekoittaisin hänen ruokaansa jotain. Meillä kissa syö kuivanappulaa, jossa on mukana tarvittavat vitamiinit, sekä hivenaineet.
Älkää please tulko sanomaan aiheesta ulkopuolisia asioita, kuten älä anna yms. :D Minä haluan antaa, että iho voisi paremmin. Kissa syö monipuolisesti ravitsevaa ruokaa, mutta silti turkki hilseilee..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Älkää please tulko sanomaan aiheesta ulkopuolisia asioita, kuten älä anna yms. :D Minä haluan antaa, että iho voisi paremmin. Kissa syö monipuolisesti ravitsevaa ruokaa, mutta silti turkki hilseilee..
Ap
Ai että kissa syö hyvin, mutta turkki ei ole kunnossa. Tyhmäkö olet??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kissa voi saada missä ihminenkin esimerkiksi bakteeriperäisen ihotulehduksen tai allergista ihottumaa, eli kaikki ei riipu ruoasta. Eiköhän eläinlääkäri ole sitä paitsi tentannut tarkkaan mitä AP kissalleen syöttää ennen omegaöljyn suosittelua, muutenhan olisi neuvonut ostamaan parempaa ruokaa eikä öljyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Luotan eläinlääkärin sanaan.
Ap
Anna kissallesi sille kuuluvaa luontaista ravintoa, niin ei tarvitse öljyistä huolehtia.