Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa ei syö paljaaltaan omegaöljyä, oletteko sekoittaneet ruokaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kissallesi sille kuuluvaa luontaista ravintoa, niin ei tarvitse öljyistä huolehtia.

Vierailija
2/11 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei sellaisenaan syö, älä laita ollenkaan! Kyllä elukat tietää, mitä ne tarvitsee ja mitä ei. Tietäisi ihmisetkin, jos osaisivat kehoaan kuunnella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kissan pitäisi syödä omegaöljyä?

Vierailija
4/11 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinlääkäri kehoitti ostamaan tätä hilseilevän turkin takia joten ostin.

Ap

Vierailija
5/11 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissalle en ole, koiralle olen. Toimii varmaan kissallakin samalla periaatteella, eli jos sekoitettu tarpeeksi hyvään sapuskaan niin ei edes huomaa öljyä seassa.

Vierailija
6/11 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole antanut, kissamme on kranttu ja huomaisi varmasti, jos sekoittaisin hänen ruokaansa jotain. Meillä kissa syö kuivanappulaa, jossa on mukana tarvittavat vitamiinit, sekä hivenaineet.

Vierailija
7/11 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypsiöljy ajaa saman asian.

Vierailija
8/11 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää please tulko sanomaan aiheesta ulkopuolisia asioita, kuten älä anna yms. :D Minä haluan antaa, että iho voisi paremmin. Kissa syö monipuolisesti ravitsevaa ruokaa, mutta silti turkki hilseilee..

Ap

Vierailija
9/11 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää please tulko sanomaan aiheesta ulkopuolisia asioita, kuten älä anna yms. :D Minä haluan antaa, että iho voisi paremmin. Kissa syö monipuolisesti ravitsevaa ruokaa, mutta silti turkki hilseilee..

Ap

Ai että kissa syö hyvin, mutta turkki ei ole kunnossa.  Tyhmäkö olet??

Vierailija
10/11 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kissa voi saada missä ihminenkin esimerkiksi bakteeriperäisen ihotulehduksen tai allergista ihottumaa, eli kaikki ei riipu ruoasta. Eiköhän eläinlääkäri ole sitä paitsi tentannut tarkkaan mitä AP kissalleen syöttää ennen omegaöljyn suosittelua, muutenhan olisi neuvonut ostamaan parempaa ruokaa eikä öljyjä.

Vierailija
11/11 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Luotan eläinlääkärin sanaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme