Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuosi vielä ja hyppään pois oravanpyörästä

Vierailija
13.05.2017 |

Loppuu tämän mädän yhteiskunnan tukeminen,saa riittää eliitin ja muiden loisten tukeminen,käykää te töissä ja maksakaa esim.postin ja alkon toimarien satojen tuhansien vuosipalkat ja niiden tuhansien muiden höpö höpö päälliköiden joiden työpanos ei ole mitään,esim. Ylen ja Veikkauksen johto,

Ja sitten vielä kymmenien tuhansien "turistien" elättäminen hotelleissa ja ne sadat miljoonat eurot mitkä laitetaan ulkomaille joka ikinen vuosi,
Ensi vuonna typerät suomalaiset tulee maksamaan elämiseni melkein kokonaan ja voin käyttää aikani paljon paremmin kuin tehdä töitä joka päivä,
Enkä häpeile yhtään,yhteiskunta tämän aiheutti

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha hävetä. Hallitus saa mitä tilaa ja Suomi. On onni, että on pienituloinen puoliso, saa toimeentulotukea, asuntotukea. En lähde kulumallakaan orjatöihin. Toimeentulotuki on varmaa meille köyhille. 

Vierailija
2/5 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa loppua loisten elättäminen, joten alat sellaiseksi itse :D

Kaikkea sitä saa kuulla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä köyhillä on hyvä tilanne, kun ei tule tyttömyysturvaa tulee toimeentulotuki ja asuntotuki maksimissaan. Lääkkeet maksetaan, sähkö, sairaalakulut, saa tilata lehtiä, voi harrastaa.

Siinähän teette työtänne vaikka palkatta. 

Vierailija
4/5 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kyllä monilla on mitta täynnä. Miesvaltaiset liitot eivät hyväksy hallituksen toimia. Saavat mitä heille kuuluukin. Työttömien kepitystä. Itse olen jäänyt hoitamaan kotia ja miestäni. Raha ei korvaa vapautta.

Vierailija
5/5 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hyppään pois jo syksyllä, en palaa lomien jälkeen enää hoitamaan muiden lapsia. Hoidan omiani ja pidän omasta kodistani ja perheestäni huolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi