Perheet joissa vanhemmat juovat maitoa
Onko olemassa perhettä, jossa aikuisetkin juovat maitoa, eivätkä ole ylipainoisia? Millä perustelette itsellenne ylipäätään vasikoiden ruoan imeskelyn, hyh.
Kommentit (11)
No mä juon lähinnä ruoan kanssa, joskus kahvin seassa ja olen lähellä alipainoa. Miks ei sais juoda? Useimmiten ne liikakilot tulee ihan jostain muusta kun maidosta. Voi se toki olla osatekijä, ainakin jos sitä juo todella paljon.
On paljon. Käsitykseni mukaan maitoa juovat vanhemmat ovat miehiä. Kuvaan kuuluu myös pelkällä haarukalla syöminen, lautasen ylle kumartuminen, puhumattomuus ja käsi tiukasti maitolasin ympärillä.
Niin ei maidon juonti niitä lisäkiloja itsessään tuo, mutta olen havainnut sen usein, että maidon juonti ja ylipaino kulkevat usein käsi kädessä.
Tietääkö yleensä enää kukaan, mitä on maito?
0 / 5
wanhaa rölliä taas yritetään lämmitellä
Juodaan täysmaitoa ja ollaan hoikkia. Syödään muutenkin täysrasvaista. Ei sitä tarvitse mitenkään perustella kenellekään. Sopii meidän ruokavalioon ja maistuu hyvältä.
maitolasi käteen,toiseen käteen sokeripala.Sokeripala suuhun kulaus maitoa perään ja sitten imeskellään sokeripalaa,uusi kulaus maitoa ja taas nautiskellaan.
Vierailija kirjoitti:
On paljon. Käsitykseni mukaan maitoa juovat vanhemmat ovat miehiä. Kuvaan kuuluu myös pelkällä haarukalla syöminen, lautasen ylle kumartuminen, puhumattomuus ja käsi tiukasti maitolasin ympärillä.
Jotenkin ihanan suomalaista. Kotoisan turvallista tuollainen. Siinä on jotain ikiaikaisen perinteistä, näin kuuluu tehdä.
Minä juon piimää, koska pidän sen mausta, kuten myös viilistä ja rahkasta ihan sellaisenaan. Olen normaalipainoinen.
Mies juo ruoan kanssa maitoa, viimeinen kotona asuva lapsemme juo ruokajuomana vettä. Mieheni on hyvin hoikka, poika taas tukevahko.
Minä juon. Tuore pulla ja kylkeen kylmä maito.. Ahh.
Olen 160cm ja 50kg. Juon, koska tykkään. Meillä lapset ja mies ei kyllä juo kun eivät mausta pidä. Mies ylipainoinen.