Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kumisaappaita saa/voi käyttää?

Vierailija
13.05.2017 |

Tultiin maalle Mummun luo. Täällä asuu myös melkein kuusikymppinen Mummun tytär eli meidän täti. Täti on muuten ihan ok, mutta lähtee joka paikkaan kumisaappaat jalassa. Saleen, kirjastoon, torille. Tänään on suunniteltu menoa yhteen suoramyyntipaikkaan, siellä on myös kahvila. Miten voitaisiin sanoa tädille, että laittaisi jotkut kengät jalkaan, kyllä sillä jotkut sellaisetkin on. Vai onko maalla ihan vaan ok mennä jokapaikkaan kumppareilla???

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumisaappaita käytetään, kun sataa. Ei muulloin.

Vierailija
2/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko tädin jalat? Aina kumisaappaissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kumisaappaitani just tasan siellä missä itse tahdon. Samoin tätisi.

Mitä vikaa niissä on? Minulla on ainakin söpöt ja kivan väriset kumpparit.

Vierailija
4/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tädin saappaat on mustat pitkävartiset. Ne jotenkin nolottaa. ap

Vierailija
5/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti on seksistinen ihminen kun kumiin on mieltynyt.

Vierailija
6/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että joku häpeää tädin kumisaappaita. :D

Vierailija
7/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nokialaiset, niitä ei saa käyttää muuta kuin pimeässä peiton alla.  Minulla meni sellaiset rikki, lähes uutena. (2viikkoa käyttöä) ja lähetin tehtaalle laadun merkiksi.  Sieltä tuli vastaus, ei saa viedä ulos eikä käyttää valosan aikaan. Jos tekee vastoin ohjeita, on itse syypää kenkien ennenaikaiseen vanhenemiseen.

Ne pitää muistaa käyttää suihkussa käytön jälken, ja käyttää miedompia aineita kuin omassa jalkovälissä.

Vierailija
8/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on nokialaiset, niitä ei saa käyttää muuta kuin pimeässä peiton alla.  Minulla meni sellaiset rikki, lähes uutena. (2viikkoa käyttöä) ja lähetin tehtaalle laadun merkiksi.  Sieltä tuli vastaus, ei saa viedä ulos eikä käyttää valosan aikaan. Jos tekee vastoin ohjeita, on itse syypää kenkien ennenaikaiseen vanhenemiseen.

Ne pitää muistaa käyttää suihkussa käytön jälken, ja käyttää miedompia aineita kuin omassa jalkovälissä.

Nykyiset nokialaiset on ihan paskaa laatua, tehdään jossain vinkuintiassa ja eivät eroa millään tavalla 10€ halpiksista.

Vierailija
9/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tädin saappaat on mustat pitkävartiset. Ne jotenkin nolottaa. ap

Miksie et sitten kerro totuutta tädille, että se ei ole sopivaa koska se kiihottaa seksuaalisesti kaikkia pervoja setämiehiä jotka sitten alkavat ehdottelemaan lapsille kaikkea törkeää.

Vierailija
10/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranen aika. Olet tuntenut tätisi koko ikäsi ja hän on varmaan aina käyttänyt kumppareita. Ja nyt sinä teet siitä numeron. Jos 6-kymppinen haluaa kulkea kumppareissa, niin kulkekoon. Älä mene suoramyyntipaikkaan ja kahvilaan jos noin hävettää. 

Kumppareita käytetään kaupungeissa yleensä vain ulkona kun sataa. Kun Haisaappaat olivat pari vuotta sitten  parasta hottia, nuoriso käytti niitä sisälläkin, eli pitivät hiostavia kumppareita jalassaan koko päivän. 

Maalla (tiloilla) kumisaapas on enemmän yleisjalkine, koska on helppo pukea ja riisua, on kätevä monissa ulko- ja sisätöissä. 

Vierailija
11/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyiset nokialaiset on ihan paskaa laatua, tehdään jossain vinkuintiassa ja eivät eroa millään tavalla 10€ halpiksista.

Äläpä herjaa vinkuintialaisia, vertaamalla nokialaisiin. Tai kun verrataan, ne vinkuintialaiset kestää 2-3 vuotta käveleskelyä ulkona risukoissa ja likaisissa paikoissa.  Mutta ne eivät ole samalla sivistystasolla, kun eivät ymmärrä että kumisaappailla on pelkästään seksuaalinen merkitys. 

Siinä on se pieni, ratkaiseva ero.

Vierailija
12/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Voi herranen aika. Olet tuntenut tätisi koko ikäsi ja hän on varmaan aina käyttänyt kumppareita. Ja nyt sinä teet siitä numeron. Jos 6-kymppinen haluaa kulkea kumppareissa, niin kulkekoon. Älä mene suoramyyntipaikkaan ja kahvilaan jos noin hävettää. 

Kumppareita käytetään kaupungeissa yleensä vain ulkona kun sataa. Kun Haisaappaat olivat pari vuotta sitten  parasta hottia, nuoriso käytti niitä sisälläkin, eli pitivät hiostavia kumppareita jalassaan koko päivän. 

Maalla (tiloilla) kumisaapas on enemmän yleisjalkine, koska on helppo pukea ja riisua, on kätevä monissa ulko- ja sisätöissä. 

Eipä enää maatilallakaan pidetä kumisaappaita, kuin pakon edestä. Turvakengät mukavammat jalassa ja saappaat jalkaan vain märkiin hommiin.

Vierailija
13/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ymmärrän, että nuoria voi hävettää, jos mukana kulkee homssuinen täti kumisaappaissa.

Vierailija
14/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että joku häpeää tädin kumisaappaita. :D

Mutta muista kuitenkin että häpeäminen on luonnollista, kun on kysymyksessä lähisukulaisen seksuaalisuus.

Vierailija
15/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tähän sotketaan seksuaalisuus?Kyse on 60vuotiaan vanhapiikatädin saappaista.

Vierailija
16/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi nolostua? Tädin jalassahan ne kumpparit on.

Vierailija
17/19 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun pitäisi nolostua? Tädin jalassahan ne kumpparit on.

Ne on tädin jalassa, me ollaan tädin seurassa.

Vierailija
18/19 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädilläsi voi olla joku jalkaongelma, josta ei vaan halua puhua.

Vierailija
19/19 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän saappaita aina mökillä saaristossa. Kuvittelen, että ne estää edes osaa punkeista kiipeemästä muhun..