Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi palstalla on taas heti lauantaiaamusta niin paljon pahoinvointia?

Vierailija
13.05.2017 |

Krapula vai mikä on kun jokainen turjake ja rasisti on kömpinyt koloistaan?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapula vaivaa ;)

Vierailija
2/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa se alkoholilla läträäminen, siitä ei seuraa mitään hyvää. Kroppa riutuu, hormonit ja mieliala heittelee. Aamullakin on paljon mukavampi herätä kun ei ole krapulaa, kunnon jysäri on oikeasti ehkä niitä elämän vittumaisimpia tuntemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat ovat heränneet hoitamaan pikkusisaruksia kun vanhemmat nukkuvat krapulassa. Parempi se paha olo tänne on työntää kuin pienempiin veljiin ja siskoihin.

Jotkut ovat yksin kotona ja pelottaa.

Vierailija
4/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmää oluttölkkiä yöllö suudelleet kilttimiehet on taas heränneet uuden aamun harmaaseen kajoon.

Vierailija
5/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krapula vai mikä on kun jokainen turjake ja rasisti on kömpinyt koloistaan?

No missäs nyt näät rasisteja?,

eikö elämäsi ole aika tuskaa kun näet rasisteja joka paikassa.

Vierailija
6/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmää oluttölkkiä yöllö suudelleet kilttimiehet on taas heränneet uuden aamun harmaaseen kajoon.

Siis yöllä. Hitto kun meni kaunis lause pilalle :(

Vierailija
7/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just se alkoholi aiheuttaa kaikkea pahaa. Mulla menee yöunet. Mieliala laskee moneksi päiväksi, itkettää vaan. Tai vastaavasti vedän kilarit joka asiasta, olen helvetin pahantuulinen. Ja kaikki tämä siksi, että taas perjantaina join humalaan. Kerran viikossa. Liikaa kerralla. Hiton viina.

Toi mielialan lasku on kyllä pahinta. Masennus hellittää ehkä hyvässä lykyssä torstaina - ja perjantaina viinipullo tyhjäksi....

Vierailija
8/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itse kärsiä jostakin.

Itse saatan olla mainitsemiasi kommentaattoreita edustava henkilö, mutta minulla ei ole henkistä pahoinvointia. Päinvastoin. Olen hyvin sinut mielipiteideni kanssa, vaikka ne poikkeavat sinun linjastasi.

Vierailija
9/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just se alkoholi aiheuttaa kaikkea pahaa. Mulla menee yöunet. Mieliala laskee moneksi päiväksi, itkettää vaan. Tai vastaavasti vedän kilarit joka asiasta, olen helvetin pahantuulinen. Ja kaikki tämä siksi, että taas perjantaina join humalaan. Kerran viikossa. Liikaa kerralla. Hiton viina.

Toi mielialan lasku on kyllä pahinta. Masennus hellittää ehkä hyvässä lykyssä torstaina - ja perjantaina viinipullo tyhjäksi....

No älä juo pönttö!

Vierailija
10/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pahoinvointi ei katso kalenteria.

Vierailija
11/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse saatan olla mainitsemiasi kommentaattoreita edustava henkilö, mutta minulla ei ole henkistä pahoinvointia. Päinvastoin. Olen hyvin sinut mielipiteideni kanssa, vaikka ne poikkeavat sinun linjastasi.

En usko että olet. Kirjoitat noita nimettömänä ja jos äitisi saisi tietää, saisit huutia. Jos olisit sinut noiden mielipiteidesi kanssa, kertoisit niistä julkisesti omalla nimelläsi eli mietipä nyt uusiksi sitoutuneisuutesi.

Vierailija
12/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että olet. Kirjoitat noita nimettömänä ja jos äitisi saisi tietää, saisit huutia. Jos olisit sinut noiden mielipiteidesi kanssa, kertoisit niistä julkisesti omalla nimelläsi eli mietipä nyt uusiksi sitoutuneisuutesi.

...kirjoittaa anonyymi nettihuutelija

Vierailija
13/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitin kanssa ollaan kyllä samoilla linjoilla. Kannatetaan työntekoa ja rehellisyyttä ja vastuun ottoa itse itsestään.

Vierailija
14/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis yöllä. Hitto kun meni kaunis lause pilalle :(

Tuo " aamun harmaaseen kajoon" lause oli todella kaunis. Tuli mieleen se Taru Sorbusten... eikun Sormusten Herrasta kohtaus jossa Rohanin ratsastajat saapuvat.

Vierailija
15/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittäkää aabukaffeet ja repäiskää positiivisuutta mielen sopukoista.

Vierailija
16/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellaista pahoinvointia, että nää onnettomat tuntee kerrankin omaavan pikkuisen valtaa, kun ne tänne pahoinvointiaan sylkevät, saavat edes hetken tuntea, että he ovat oman elämänsä jokipurtilon kapteeneita.

Ja tavallaan - vittumaisia ihmisiä kun olemme - voimme jättää heidät täysin huomiotta, mikä on toki väärin heitä kohtaan ihmisinä, mutta en ainakaan itse koe itseäni velvolliseksi lukemaan heidän pahanolon vuodatuksiaan.

Vierailija
17/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jeesustele. Tällä palstalla kukaan ei kirjoita omalla nimellään. Et kirjoita sinäkään.

Siellä missä kirjoitellaan omalla nimellään saavat vääriä mielipiteitä esittäneet sähköpostia ja puhelinsoittoja työpaikoilleen tarkoituksena aiheuttaa mahdollisuuksien mukaan haittaa. Sellaista harrastavia teidän "suvaitsevaisten" ja "antirasistien" joukosta löytyy.

Vierailija
18/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan tällä palstalla on puolet aloituksista provoja tai mieleltään sairaiden ihmisten tuotoksia? 

Vierailija
19/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla saatu pilua, kiukuttaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän