Minä pelkään, mitä saan mieheltä huomenna lahjaksi!!! Ostaa kuitenkin, vaikka sanoin ettei tarvitse...
Joka syntymäpäivä, joulu ja nyt myös äitienpäivä saa pelätä, mitä paketista paljastuu. Mies yrittää, muttei ole viidessä vuodessakaan alkanut ymmärtää makuani !
Pidän hopeakoruista- tuo kultaisen tai pronssisen
pidän kauhukirjoista- tuo jotain Kaari Utrioita
toivon kivaa yöpaitaa, kokoa L- tuo kivan yöpaidan kokoa S
Pyydän yllättämään- tuo jonkun halpahallista ostetun oloisen pikkupatsaan ja suklaalevyn
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Joka syntymäpäivä, joulu ja nyt myös äitienpäivä saa pelätä, mitä paketista paljastuu. Mies yrittää, muttei ole viidessä vuodessakaan alkanut ymmärtää makuani !
Pidän hopeakoruista- tuo kultaisen tai pronssisen
pidän kauhukirjoista- tuo jotain Kaari Utrioita
toivon kivaa yöpaitaa, kokoa L- tuo kivan yöpaidan kokoa S
Pyydän yllättämään- tuo jonkun halpahallista ostetun oloisen pikkupatsaan ja suklaalevyn
Tuo patsas on aivan varma yllätys, joten saat mitä pyydät. Olisit tyytyväinen.
No minä sain ekana äitienpäivänä Muumimamma-mukin ja rikkaimurin, itkuhan siinä pääsi... mietin että noinko mies minut näkee, Muumimammana ja siivoojana?! Mies oli ihan hädissään ja heti seuraavana päivänä', kun kaupat aukesivat kävi ostamassa Kalevakorun riipuksen sekä ruusuja.
Ei ole toiste mokannut noin, mutta kyllä tuo jäi mieleen...
Minä taas pelkään saavani sen hiton sylkevä tyttö-riipuksen ! Mies kun voi kuvitella sen sopivan tyyliini, tälläiselle keski-ikäiselle anarkisti-eukolle.
Vierailija kirjoitti:
No minä sain ekana äitienpäivänä Muumimamma-mukin ja rikkaimurin, itkuhan siinä pääsi... mietin että noinko mies minut näkee, Muumimammana ja siivoojana?! Mies oli ihan hädissään ja heti seuraavana päivänä', kun kaupat aukesivat kävi ostamassa Kalevakorun riipuksen sekä ruusuja.
Ei ole toiste mokannut noin, mutta kyllä tuo jäi mieleen...
Miksi ne lahjat pitää analysoida noin? Koska sain tällaiset lahjat, mieheni pitää minua siivoavana muumimammana? No kaikista lahjoista saa aikaiseksi väärän mielikuvan kun oikein tosissaan yrittää.
En ylipäätään ymmärrä, miksi mies ostaa äitienpäivälahjan VAIMOLLEEN. Kukkakimpun ymmärrän, mutten lahjaa.
Vierailija kirjoitti:
En ylipäätään ymmärrä, miksi mies ostaa äitienpäivälahjan VAIMOLLEEN. Kukkakimpun ymmärrän, mutten lahjaa.
Varmaan koska ne lapsetkaan ei vielä pysty.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas pelkään saavani sen hiton sylkevä tyttö-riipuksen ! Mies kun voi kuvitella sen sopivan tyyliini, tälläiselle keski-ikäiselle anarkisti-eukolle.
Ai se krapulassa oksentava tyttö
Mä saanen huomenna wokkipannun, mutten ajatellut itseäni kokkina pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan koska ne lapsetkaan ei vielä pysty.
Meillä mies osti aina pienen lahjan , kunnes poika meni tarhaan ja alkoi tehdä lahjoja
Parkuminen alkoi jo viikkoa ennen äitienpäivää, millainenhan meno huomenna on palstalla?
Naislapsilla on kamalan suuret ongelmat.
Miesten ei kannata koskaan ostaa naisille mitään lahjoja, pieleen menee kuitenkin aina.
Säästöä rahallisesti ja omien hermojen suhteen, tässä päivän vinkki palstapapoille.
Mies savustaa mulle lahjaksi lohta:)
Vierailija kirjoitti:
Mä saanen huomenna wokkipannun, mutten ajatellut itseäni kokkina pitää.
Mutta ehkä kiinalaisena?
Mies ja lapset leipoo mulle kakun 😊
Muuta en saa/tarvitse. Ja lapsilta tulee kortit ja lahjat.
Rikkaimuri olisi oikeasti hyvä lahja! Meillä tulee niin paljon murusia keittiöön pitkin päivää.
Yleensä mies ei osta mitään lahjaa ja nyt tiedän ettei osta kun itse sanoin ettei tarvi ostaa mitään kun rahaa on mennyt viime aikoina ihan älyttömästi.
Sain muuten yhtenä vuotena lokki-valaisimen! Tuon yhden mamman argumentin mukaan siis mieheni pitää minua lokkina = lompakkoloinen 😛 Nyt riita pystyyn! 😂
Mä saan varmaan Hm:n lahjakortin :D
Vierailija kirjoitti:
Mies ja lapset leipoo mulle kakun 😊
Muuta en saa/tarvitse. Ja lapsilta tulee kortit ja lahjat.
Rikkaimuri olisi oikeasti hyvä lahja! Meillä tulee niin paljon murusia keittiöön pitkin päivää.
Yleensä mies ei osta mitään lahjaa ja nyt tiedän ettei osta kun itse sanoin ettei tarvi ostaa mitään kun rahaa on mennyt viime aikoina ihan älyttömästi.
Sain muuten yhtenä vuotena lokki-valaisimen! Tuon yhden mamman argumentin mukaan siis mieheni pitää minua lokkina = lompakkoloinen 😛 Nyt riita pystyyn! 😂
Ja minua vissiin hienohelmana, kun sain Niiskuneiti kupin & mukin ;D
Mun mies toi jo eilen mulle kukan. Huomenna mennään syömään. Lapset on tehny tarhassa mulle kortit + lahjan.
Mies ei ole ikinä ostanut mulle äitienpäivälahjaa. Ehkä hyvä niin, eipä ole kovin hyvä siinä hommassa. Miehen kotona ei ole juhlittu äitienpäivää, synttäreitä tai oikeastaan mitään. Jouluna on ollut kinkku, sit ehkä pari pakettia. Ei koristeita. Mistä siis olisi oppinut, mitä annetaan lahjaksi.
Ny vain näyttelijän lahjat peliin ;)