Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat siivousvinkkisi ja aineet

rästissä ja roinaa
12.05.2017 |

En saa nyt oikein aikaiseksi mitään, kun olen sairastellut ja tuntuu että kaikenlaista hommaa on kertynyt liikaa. Kerro vinkkejä miten nopeasti siistiä ja mistä kannattaa aloittaa. Mikä nopeuttaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätesäkkejä. Heitä roina menemään. Sitten kumihanskat käteen ja kloritella pyyhkimään kaikki!

Vierailija
2/4 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

netissä löytyy kivoja siivousvideoita esim. america cleaning tutorial tms hakusanoil. itse oon tykänny cif pesuaineista ja kotimaisista kiilto pesuaineista.etikka ja myrkyttömät aineet kiinnostaa niitäei saa kuitenkaan laittaa kivipinnoille, kunnon lasta ja siivousliinat lattianpesus nopeita ja hyviä.tosiaan iso roskis huoneen laidalle ja sinne kaikki roska sit tavarat syrjään esim, koreihin niin on helpompi imuroida ja pestä paikat yleensä myös nostan lattialta tuolit ym ylös ni helpompi mopata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään käyttää Euca-pesutiivistettä melkein kaikessa siivoamisessa. Välillä laitan pyykinpesuaineen sekaankin jos haluan pyykkiin tuoksua, käytän normaalisti hajusteettomia. Saa ainakin meidän paikallisesta s-marketista. Tämännäköinen puteli

http://www.konerauta.fi/WebRoot/vilkas04/Shops/20130304-11092-197055-1/…

Vierailija
4/4 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikrokuituliina ja kuuma vesi toimii.

Mutta sun pitää ensin järkätä, eli roskat roskiin, lehdet paperinkeräykseen, pullot kauppaan. Pyykit pyykkiin ja pesukone päälle, likaiset astiat keittiöön ja tiskikoneeseen tai altaaseen likoamaan (jos siellä lilluu jo jotain, huuhdo ja laita puhtaaseen likoamaan). Järjestä muut tavarat paikoilleen. Ravistele niistä samalla pölyt lattialle, tai pyyhi pölyrätillä. Käy tiskaamassa lionneet astiat. Pyyhi keittiön tasot. Ripusta eka pyykkikoneellinen kuivumaan, hae lakanat sängystä ja laita pesukoneeseen. Peitto ja tyyny ulos tuulettumaan.

Imuroi: ensin matot jotka heität ulos ja tampoaat myöhemmin, sitten loput lattiat. Jos tahmaista, ota moppi ja pese lattia.

Laita puhtaat lakanat ja imuroi jos tästä puuhasta pöllyää pölyä. Tamppaa matot. Tilaa ruokaa kotiin, mene suihkuun, pue, ota tuontiruoka vastaan ja syö. Puhtaassa siistissä kodissa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan