Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenkään kotia tai kakkoskotia kuvattu lehteen? Miten ystävät ja tuttavat reagoivat?

Vierailija
12.05.2017 |

Kakkoskotini on valhetelematta ainutlaatuisen upea. Nyt eräs lehti on kiinnostunut tekemään siitä esittelyjutun. Onko paikalla muita lehtijutussa kotinsa esitelleitä? Tuliko ystäviltä tai työkavereilta palautetta, minkälaista?
Vähän jännittää, jos kateus-reaktio tulee kovin vahvasti sitten päin naamaa..Toisaalta paikka on niin kaunis ja niin taidolla ja rakkaudella 10 vuodessa laitettu, että siitä saa upean jutun.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun asunto esiteltiin lehdessä joitain vuosia sitten. Juuri kukaan ei tiennyt asiasta, koska lehti oli ulkomainen. Kavereille näytin lehden ja naureskeltiin, millaisia lauseita toimittaja oli sorvaillut ja miten hyvillä kuvakulmilla oli saatu paikat näyttämään paremmilta.

Eihän sun tarvitse siinä jutussa esiintyä nimelläsi välttämättä, jos muiden reaktiot arveluttavat. Silloin vain teillä muutenkin käyneet tunnistavat asunnon.

Vierailija
2/7 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisteni upea asunto oli sisustuslehdessä joskus muutama vuosi sitten ja he olivat siinä vain etunimellä eikä kuvia ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaisteni upea asunto oli sisustuslehdessä joskus muutama vuosi sitten ja he olivat siinä vain etunimellä eikä kuvia ollut.

Siis henkilöiden kuvia :)

Vierailija
4/7 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parinkin kaverin koti on ollut näytillä, yhden puutarha ja yhden mökki. Ollaan vilpittömästi ihailtu. Toki myös tiedetään mitä se on vaatinut aina sisustus-/pihasuunnittelijasta melkoisiin remonttikustannuksiin ja kalliisiin ostoksiin. Ei se lehtijuttu enää siinä kaikessa paljon hetkauta.

Vierailija
5/7 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus? Ystäväsi tykkäävät kivasta kodistasi, tuttavat ja työkaverit eivät sitä tunnista. Jos juttutyyppiin kuuluu asukkaiden esittely, niin mitä väliä loppujen lopuksi sillä on, mitä muut ajattelevat? Tärkeintä on, miten itse koet? Jos haluat ilolla esitellä kotiasi, niin siitä vaan! Anna palaa.

Vierailija
6/7 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän ohis, mutta tuli mieleen erään kaukaisen tuttavan , ihan kivan puutalokodin esittely eräässä lehdessä.

Pariskunta oli siinä siis nimillään ja naamoillasn, mikä mua vähän arveluttaa ja minkä tiedän että mies ei ikinä siihen suostu.

Jostain syystä, joko he itse halunneet tai toimittaja vääntänyt tämmöisen kulman: joka kuvassa oli joku batiikikangas eli”muisto Balin matkalta”.

Seuraavassa kuvassa näkyy n.20cm korkea puupatsas eli ”muisto Thaimaanmatkalta”.

Ja ne matkakohteet, mistä näitä muistoja oli tuotu ei todellakaan olleet mitään erikoisia kohteita, vaan ihan tavan Virtasen lomakohde-viikko-perillä-ja-takas-kohteita!

Mulle tuli vaan itselle semmoinen olo että he halusivat korostaa että ovat kovastikin matkailleet ja siksi niitä matkamuistoja piti esitellä sisustuksessa.

Itse ottaisin huomattavasti neutraalimman tavan esitellä kotini sisustusta. Toki siellä onkin muistoja esim Afrikasta ja vaikka Laosista, mutta en löhtis silti niitä kovin esitteleen.

Vierailija
7/7 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

In your dreams

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi